GRØNÅS Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 Legger bare ut bloggen min, litt for å vise mine interesser og meninger. Ta en kikk innom! Det er ikke reklame på bloggen, så jeg håper ikke det dukker opp andre grunner til at tråden blir stengt... Gir også info om at jeg bare gir mine meninger i bloggen, og mener ikke å fornærme noen hvis det viser seg at folk reagerer Kos dåkkar. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 Men hva vil du egentlig at vi skal diskutere her? Lenke til kommentar
GRØNÅS Skrevet 29. april 2011 Forfatter Del Skrevet 29. april 2011 Trenger ikke å diskutere, skulle bare vise frem jeg. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Trenger ikke å diskutere, skulle bare vise frem jeg. Det kalles ''reklame'' på godt norsk. Lenke til kommentar
GRØNÅS Skrevet 2. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2011 (endret) Det kalles ''reklame'' på godt norsk. Hadde det vært reklame, så hadde nok dette emnet blitt stengt ganske fort. Jeg tjener ikke penger på dette. Endret 2. mai 2011 av Grønås Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Du tjener trafikk, og uansett formål er det fortsatt reklame. Lenke til kommentar
GRØNÅS Skrevet 2. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2011 Men det var ikke det som var emnet da sånn egentlig. Lenke til kommentar
GRØNÅS Skrevet 2. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2011 (endret) Fremvising. Men da vil jo dere bare gaule "REKLAME!!" Endret 2. mai 2011 av Grønås Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå