Endre0 Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 (endret) Hei. Jeg har et problem med TV-en min. I går kjøpte jeg en ny TV, Samsung D8005. Når jeg skal søke etter kanalene går det greit, og viser alle kanalene som jeg har bestilt hos Canal Digital.Etterpå får jeg opp meldingen Forvrengt signal. Forøvrig viser signalstyrken fra satelittantennen 60%, men når jeg tar ledningen inn i den gamle tuneren viser signalstyrken 88%. Er det noen som vet hva jeg skal gjøre? EDIT: Jeg snakket med kundeservice, og jeg tror de oppdaterte CAM-kortet mitt. Det funker vertfall nå Endret 29. april 2011 av Endre0 Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 Ønsker bare å skyte inn et lite tilleggsspørsmål her om det er greit. Hvordan opplever du IDTV? Syntes du det fungerer bra? Nå ønsker jeg PVR muligheter så det å kjøre IDTV på min Pioneer LX5090H er nokså uaktuelt, men har alltid lurt på hvordan disse IDTV løsningene fungerer sammenlignet med dedikert dekoder. Nede i kjelleren skal vi ha vanlig HD-dekoder så vi lurer på om vi bare skal benytte den integrerte dekoderen eller om dette vil skape begrensinger sammenlignet med å kjøre en egen dekoder. Lenke til kommentar
olemsand Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Sliter med det samme! Får bare opp forvrenget singal, å ingen kanaler fungerer... Ikke engang NRK kanalene.. Hva gjør jeg ? kan jeg lese av signalstyrke noen sted i menyen på tvn? har også en samsung 8005. Parabol tallerken min blåste ned så har satt den opp igjen selv.. brukte den gammle boksen fra kanal digital for å finne signal styrke osv.. siden jeg ikke finne dette i tvn. Jævlig irriterende siden kundeservice er steng å elkjøp sa det barre var til å sette det i så skulle d fungere.. ffs. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå