Grambo Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 Under avspilling kommer følgende melding, som forsvinneretter noen sekunder: 100: plugin initialization failed: video plaza, null Noen som vet hva som er feil (om feilen er på min side, hva kan jeg gjøre for å rette den?). Lenke til kommentar
pstub Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 Prøver du å se fra utlandet? I så fall er det nok for at VGTV ikke har rettigheter til å vise dette klippet utenfor Norges grenser... Har hatt samme problem med en del sports-klipp... Lenke til kommentar
Sajamann Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 Jeg får også denne beskjeden, sitter godt å trygt plassert innenfor norges grenser pstub. Samme PC og samme nettleser som jeg brukte for 2 uker siden da den funket sist. Lenke til kommentar
Grambo Skrevet 29. april 2011 Forfatter Del Skrevet 29. april 2011 Prøver du å se fra utlandet? I så fall er det nok for at VGTV ikke har rettigheter til å vise dette klippet utenfor Norges grenser... Har hatt samme problem med en del sports-klipp... Nei, er i norge, jeg. Og problemet ligger i programvare, spørsmålet er; er det hos meg, eller VG det er en feil? Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 Har samme problemet som deg. Men bare med firefox ikke IE. Lenke til kommentar
Erik Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 Har også plutselig fått det samme problemet selv, dukket opp for bare noen dager siden. Veldig irriterende, og ja, jeg sitter godt innenfor norske grenser. Lenke til kommentar
Erik Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Fant ut at mitt problem ligger i den nye oppdateringen til AdBlock, det er bare å disable det hver gang man skal se en video på VG. Lenke til kommentar
ixa Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Hos meg var det Adblock som sperra dette. Gå inn på Tools- Adblock Plus Preferences - Add Filter Legg til @@|http://www.vgtv.no/* som exception i Adblock, så fønker det. 2 Lenke til kommentar
smeck Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Hos meg var det Adblock som sperra dette. Gå inn på Tools- Adblock Plus Preferences - Add Filter Legg til @@|http://www.vgtv.no/* som exception i Adblock, så fønker det. Det var løsningen for meg også! Takk ixa! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå