Doderlein Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 (endret) Hei! Jeg skal spille paintball for første gang senere i dag, og jeg lurte på hva dere anbefaler at jeg har på meg? Hva gjør minst vondt? Jeg lurer også på hvor vondt det gjør? Jeg er veldig redd for at det skal gjøre vondt. Endret 29. april 2011 av Doderlein Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 Det gjør SINNSYKT vondt! Kommer til å vri deg i smerte.. Neida, det er helt greit. Svir litt i noen sekunder også er det over. Ta på deg klær med god bevegelighet og som tåler å bli skitne. Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 (endret) Ser for meg at baggy klær (joggebukse, tskjorte (eventuelt genser)) er greiest. Endret 29. april 2011 av Konnis Lenke til kommentar
discostu Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 Pungbeskyttelse kan være greit! Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 Jeg hadde på vanlig jobbebukse og langarma t skjorte. Dog jeg ble truffet i ræva fra kort avstand, det gjorde jævlig vondt. Så lenge alle følger reglene med en viss avstand og alle har hjelm, da går det sikkert fint ^^ Lenke til kommentar
OJ Doe Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 T-skjorte og friluftsbukse med litt paddings og slikt på knær o.l. Jeg pleier å bruke en shemag også(en type skjerf) og tynne pilothansker. Så lenge du er rask og bevegelig blir du sjelden truffet. Lenke til kommentar
Hugo_Hardnuts Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 Å kle seg slik at det å bli truffet blir en bagatell ødelegger hele poenget med paint-ball, spør du meg. Det er jo nettopp det å vite at det svir noe J* hvis du blir truffet som gjør at adrenalinet flommer når ballene suser forbi ørene Klær med god bevegelighet er, som andre her sier, alfa-omega. Skal du spille i skogen er det jo også greit å unngå farger type signal og pastell. Hvor vondt det gjør avhenger veldig av avstanden og hvor på kroppen man blir truffet. Hodebunnen og fingrene er etter min mening de værste stedene, og grenser til at det ikke er gøy lenger. Pungen har jeg ikke prøvd, men det sier seg vel egentlig selv at det kan bli...ubehagelig Med unntak av disse stedene gjør det dog mye mindre vondt enn man tror, takket være alle stresshormonene som pumper rundt i blodet. Paint-ball er for øvrig sykt gøy! Gled deg Lenke til kommentar
Byxxi Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 Pungbeskyttelse kan være greit! Kan skrive under på den, ikke jeg som ble trudffet, men jeg skjøt skuddet som traff Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå