Gå til innhold

WD Live og trådløst nettverk

Anbefalte innlegg

Hei!

Er veldig fornøyd med min WD live-boks, men har problemer med å få den på trådløst nettverk.

Har kjøpt dongle som skal være kompatibel med Wd'n, men den finner ikke routeren min, verken når jeg prøver automatisk eller manuell konfigurasjon.

Jeg putter inn ip'n min, men lurer på om jeg gjør det riktig. Når jeg kjører cmd, får jeg oppgitt en annen adresse enn det jeg f.eks. får på whatsmyip.org. Jeg har prøvd begge, men med negativt resultat.

Håper dere kan hjelpe.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

IP-adressen du får oppgitt når du går på WhatsMyIp.org er din eksterne adresse, alså den som du har utenfor huset ditt.

IP-adressen til routeren din kan vi hjelpe deg med hvis du opplyser om hvilken router du har.

zyxel p2602hwt

Lenke til kommentar

IP-adressen til routeren din er http://10.0.0.138, men jeg må innrømme at jeg ikke vet hvorfor du skal sette inn den.

For spørsmålet er heller om det du egentlig sitter og fikler med er statisk IP for selve WD-boksen, og der skal du ikke sette inn noen av de IPene du har snakket om her i tråden, men en ledig en som ingen bruker. Det er heller ingen vits å sette disse detaljene om du ikke finner det trådløse nettverket i utgangspunktet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...