SoiRaM Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 (endret) Hei Jeg har ett Aplus El Diablo Advanced, men dette caset har begynt å gå meg på nervene. Det er umulig å rydde skikkelig, ikke vannkjøling muligheter. Lydene fra HDDene og vifter høres utrolig godt ettersom det ikke er noe støydemping i kabinettet i det hele tatt.. Så jeg planlegger å kjøpe nytt kabinett. Jeg vil helst ha ca samme dimmensjonene, helst større om mulig. Så lenge har god plass, fine ryddemuligheter Vil ha ett kjølig Kabinett og vil at det skal skille seg ut. Prisklasse: vil helst ha billigst mulig, men helst under 1500 kr Takk på forhånd og håper noen kan hjelpe Endret 29. april 2011 av SoiRaM Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 (endret) Hva med det som jeg har - et CoolerMaster CM 690 II Advanced? Kunne det passe? Jeg har ihvertfall null problemer med å skjule alle kabler, samt at det både er stille og kjølig i kabinettet. Jeg har 4 disker, 1 DVD, 4 vifter + det vanlige rakkelet. Idle temp på min i5-2500K er ca. 29 grader. Det har også mulighet for vannkjøling. Endret 29. april 2011 av Rayline TWB Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 HAF X oppfyller alle kriteriene dine bortsett fra støydemping. Det er også det eneste fulltoweret som er greit for luftkjøling. Corsair 700D er et mer stilrent og stille kabinett, men for luftkjøling er det ikke særlig bra fordi det er så stort Lenke til kommentar
SoiRaM Skrevet 29. april 2011 Forfatter Del Skrevet 29. april 2011 Hva med det som jeg har - et CoolerMaster CM 690 II Advanced? Kunne det passe? Jeg har ihvertfall null problemer med å skjule alle kabler, samt at det både er stille og kjølig i kabinettet. Jeg har 4 disker, 1 DVD, 4 vifter + det vanlige rakkelet. Idle temp på min i5-2500K er ca. 29 grader. Det har også mulighet for vannkjøling. Var iallefall stiligt kabinett, får se hvordan det blir kan vell nevne hvilket inventar jeg har, antall disker o.l Må iallefall ha plass til Sabertooth x58 men det regner jeg med de fleste Big Towers støtter det. Har H50 vannkjøling, 4 Disker 3.5" 1 SSD 2.5" og en BluRay/DvD spiller Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 Selv vil jeg gi et + til Haf X. Har du ok headsett som omringer ørene dine, så hører du den ikke, når du har den rett ved siden av deg. Kjører alt på turbo, og hører den knapt. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 Det får du plass til i alle Midtowers på markedet. Lenke til kommentar
phlake Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 (endret) Fractal Design XL MYYYE plass, god lufting og bra støydemping. Stilrent er det også. Endret 29. april 2011 av phlake Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 Er ikke Fractal Design Define R3 Black Pearl ganske bra også? Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 Fractal Design-kabinettene er stille. Men god kjøling er ikke noe de kan markedsføre med akkurat. Lenke til kommentar
phlake Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 Er ikke Fractal Design Define R3 Black Pearl ganske bra også? Jepp. Absolutt. Har R2 selv og det er mer enn nok plass til alt mulig der. Kan være greit å kjøpe til en ekstra vifte, da det kun følger med to (eller tre), i front og bak. Lenke til kommentar
InnFjording Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 Coolermaster HAF 932 ? Lenke til kommentar
SoiRaM Skrevet 29. april 2011 Forfatter Del Skrevet 29. april 2011 Godt med mange svar Lar bare flere svare rulle inn, mange fine og store kabinetter her. Virker fine disse HAF kabinettene. Men utrolig mange så har slike.. Har noen tips på noen som skiller seg litt ut? MANGE TUSEN TAKK for alle tips til nå iallefall :D Lenke til kommentar
Fredrik7le86 Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 Haf x eller obsidian 700D Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 Godt med mange svar Lar bare flere svare rulle inn, mange fine og store kabinetter her. Virker fine disse HAF kabinettene. Men utrolig mange så har slike.. Har noen tips på noen som skiller seg litt ut? MANGE TUSEN TAKK for alle tips til nå iallefall :D Handler det mest å skille seg ut, eller velge et bra kabinett(stort, mye plass, bra kjøling)? Vil du ta et som skiller seg ut, lag din eget. Men ihvertfall Haf X er stort, veien rundt 15kg. Lenke til kommentar
SoiRaM Skrevet 29. april 2011 Forfatter Del Skrevet 29. april 2011 Ser HAF x har USB 3 utganger og hele pakka, ganske tøft design og hele pakka. Er det stillegående også? Ettersom ikke bare bruker pcen til gaming, men film og redigering. Og har pcen på om nettene når sover til tider så er jo greit om ikke høres ut som en F-16 Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 Vet det er litt utenfor prisklassen din men hva med Corsair 800D? Lenke til kommentar
SoiRaM Skrevet 29. april 2011 Forfatter Del Skrevet 29. april 2011 Godt med mange svar Lar bare flere svare rulle inn, mange fine og store kabinetter her. Virker fine disse HAF kabinettene. Men utrolig mange så har slike.. Har noen tips på noen som skiller seg litt ut? MANGE TUSEN TAKK for alle tips til nå iallefall :D Handler det mest å skille seg ut, eller velge et bra kabinett(stort, mye plass, bra kjøling)? Vil du ta et som skiller seg ut, lag din eget. Men ihvertfall Haf X er stort, veien rundt 15kg. Ja Haf X har havnet på listen på de jeg vurderer. Vekten tenker jeg ikke så mye på, skal trossalt stå på samme plassen og ikke flyttes på så mye. Så lenge vekten holder seg under 20 kg da. Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 Godt med mange svar Lar bare flere svare rulle inn, mange fine og store kabinetter her. Virker fine disse HAF kabinettene. Men utrolig mange så har slike.. Har noen tips på noen som skiller seg litt ut? MANGE TUSEN TAKK for alle tips til nå iallefall :D Handler det mest å skille seg ut, eller velge et bra kabinett(stort, mye plass, bra kjøling)? Vil du ta et som skiller seg ut, lag din eget. Men ihvertfall Haf X er stort, veien rundt 15kg. Ja Haf X har havnet på listen på de jeg vurderer. Vekten tenker jeg ikke så mye på, skal trossalt stå på samme plassen og ikke flyttes på så mye. Så lenge vekten holder seg under 20 kg da. Det følger med 4 hjul. Stillegående er jeg ikke sikker på (kjører alt på tubo, med ganske lukket headset som sitter godt rundt ørene) Selv da hører jeg viftene knapt, selv om det står rett ved beina mine. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 Fractal Design XL fikk jo gode omtaler av HW.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå