chhaukas0078 Skrevet 25. juli 2003 Del Skrevet 25. juli 2003 Hei! Jeg har problemer med et MSI KT4 Ultra hovedkort. Alle delene er helt nye. Den starter i ca 3 sek så slår den seg av igjen. Jeg har prøvd å koble ut komponent for komponent og slått den på igjen men samme problemet. Har også prøvd og clear'a cmos men fortsatt samme problemet. Det tror heller ikke det kan vær varme som er problemet siden dette var en boxed cpu (Amd Athlon XP-2700+). Håper det finnes andre ting å prøve Lenke til kommentar
orodreth Skrevet 25. juli 2003 Del Skrevet 25. juli 2003 da min data kun slo seg på i noen sekunder var det strømforsyninga. hadde bytta alt nytt bortsett fra strømboksen. den ble bare værre og værre. til slutt slo den seg ikke på i det hele tatt. bytan å den funka fint. Lenke til kommentar
chhaukas0078 Skrevet 25. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2003 Strømforsyninga er helt ny og testet. Lenke til kommentar
orodreth Skrevet 25. juli 2003 Del Skrevet 25. juli 2003 kraftig nok. hvor mange watt? Lenke til kommentar
orodreth Skrevet 25. juli 2003 Del Skrevet 25. juli 2003 det skal vel kanskje holde, men det er lite. kommer ann på hvor mye ekstra drit du har kobla inn. lamper etc. nei, ombestemmer meg. det er sinnsykt lite. Lenke til kommentar
Zink Skrevet 25. juli 2003 Del Skrevet 25. juli 2003 Selv om cpu'n kom boxed, så måtte du vel montere og feste den ? Evt. sjekk at den sitter korrekt nedpå og at cpu-vifta er koblet til riktig header. . Lenke til kommentar
chhaukas0078 Skrevet 25. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2003 Jeg har testet med samme strømforsyning på mye kraftigere oppsett enn det her. Nå har jeg bare 1 stk hdd, 2 stk cd-rom, 1 stk floppy, 1 stk Herkules 3d Prophet 9600 PRO skjermkort. Problemet tror jeg ligger i hovedkortet.. Lenke til kommentar
koff1 Skrevet 25. juli 2003 Del Skrevet 25. juli 2003 Det kan hende at biosen er innstilt til å slå seg av hvis cpu viften ikke går.(eventuelt at den ikke ser att den går) Har du koblet cpu viften til rett port? Prøv å gå over alle plugger å se att dem e riktig tilkobla (står rett vei, sjekk om det er slark, osv). Du har ikke montert en IDE kabel feil vei? OSV... Litt vanskelig å ta slike problem på sparken. Lenke til kommentar
chhaukas0078 Skrevet 25. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2003 Har skjekket alt, alle pluggene er rett og cpu viften surrer og går som normalt. Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 26. juli 2003 Del Skrevet 26. juli 2003 Har bestilt ny pc jeg oxo.! Jeg får ikke bilde..! Maskinen starter opp men ingenting kommer på skjermen =( Har testet alt (graffikkort,cpu,ram)..! Da er det kanskje noe galt med hovedkort =( ! Lenke til kommentar
orodreth Skrevet 26. juli 2003 Del Skrevet 26. juli 2003 Har bestilt ny pc jeg oxo.! Jeg får ikke bilde..! Maskinen starter opp men ingenting kommer på skjermen =( Har testet alt (graffikkort,cpu,ram)..! Da er det kanskje noe galt med hovedkort =( ! den dataen i sigen din, er det den nye eller den gamle? :-? for hvis det er den nye har du gjort et skikkelig kupp! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå