MonkeyMadness Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 Når jeg starter opp PC'en min, kan jeg ikke komme meg inn i BIOS, fordi tastaturet ikke funker. Men når innloggingsskjermen kommer opp, funker både tastatur og mus, men ikke etter at jeg har logget inn. Hva kan være årsaken til dette? Svar mottas med stor takk! Lenke til kommentar
Clawster Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 Kan være noe med hovedkortet ditt? uansett hvis du bruker USB prøv http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=392522#extra istedet Lenke til kommentar
Randomizer Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 Er ikke rett og slett manglende drivere da? Lenke til kommentar
PerB Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 Drivere blir først aktive etter at windows har startet. Siden problemet ligger tidligereer drivere ikke problemet. Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 (endret) Dette er sannsynligvis relatert til en innstilling i BIOS. Enten kan det være at BIOS er stilt inn med forsinkelse på tastatur/mus, eller det er ikke enabled for legacy (altså eldre) porter for tastatur/mus. Men for å endre disse innstillingene må du jo komme deg inn i BIOS. Hvordan er ditt tastatur og mus tilkoplet PCn? Endret 29. april 2011 av Rayline TWB Lenke til kommentar
3rd_SQD Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 Når jeg starter opp PC'en min, kan jeg ikke komme meg inn i BIOS, fordi tastaturet ikke funker. Men når innloggingsskjermen kommer opp, funker både tastatur og mus, men ikke etter at jeg har logget inn. Hva kan være årsaken til dette? Svar mottas med stor takk! Hadde lign problem med mitt tastaur G19 fra Logitech Måtte oppdatere bios. (Fungerer tastatur hvis du plugger det i etter boot?) Lenke til kommentar
MonkeyMadness Skrevet 29. april 2011 Forfatter Del Skrevet 29. april 2011 Mus og tastatur er koblet til via USB, og jeg har prøvd å koble det til andre USB-innganger uten hell. Kan prøve med en slik overgang Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 (endret) Og hvis det fungerer, så bør du gå inn i BIOS og endre de settingene slik at du ikke får problemer videre også. Endret 30. april 2011 av Rayline TWB Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå