Rass4Life Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 Heisann gaming-Norge! Jeg har lyst å meddele at Folsen AKA "Kong Folsen, Folsmeister, Ruler of Games, Conqueror of Demons" har begynt å anmelde spill. Målet med mine anmeldelser er ikke å gi karakter på diverse egenskaper ved spillene, nei, derimot så prøver jeg heller å fokusere på det som betyr noe for meg, og folk flest. Nemlig om man har det gøy mens man spiller. Og nøyaktig hva er det som gjør spilling gøy for meg spør du? Jo, nå skal du høre, for jeg har visse kriterier når jeg anmelder et spill: 1. Historie 2. Innlevelsesfaktor 3. Spillbarhet 4. Sjarm 5. Originalitet Nå finnes det jo selvsagt spill som er meget bra selv om de ikke har bra historie, originalitet eller i det hele tatt noen av punktene mine ovenfor, bare se på Call of Duty serien *knegg knegg*. Altså! I mine anmeldelser gir jeg min subjektive mening om spillet er gøy eller ikke, og selvsagt går jeg innom punkter som grafikk, lyd osv også, men de vil ikke utstå som hoveddelen i noen av mine anmeldelser. Du er velkommen til å ta en titt. Linken til mitt nettsted får du her: PWN or Die! Jeg kommer også til å poste her på forumet når nye anmeldelser er ute, i denne tråden. Så håper jeg bare at denne posten ikke strider med noen retningslinjer, men den tid den sorg. Hurrah for spill, og hurra for Folsen! PS: Tar gjerne imot anbefalninger av spill jeg må spille og anmelde. Vennlig hilsen Din Venn, Folsen. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 Jeg kommer også til å poste her på forumet når nye anmeldelser er ute, i denne tråden. Så lenge du poster anmeldelsene her på forumet er det greit, hvis ikke vil jeg tolke tråden som reklame og stenge den. Lykke til! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå