Nitrius Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 Har hatt Corsair H50 kjørende en stund nå, men lurer på om jeg skal bytte den ut med en vanlige luftbasert løsning, så lurer på om noen her har noen tips? Helst da på lik eller bedre linje når det kommer til kjøling. Lenke til kommentar
J-nome Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 er vel ikke noe vits å bytte når du først har gått til innkjøp. Er jo ikke en dårlig kjøler tvert imot. bare det at du kunne ha fått bedre billigere. Dog min personlige mening er at hele hydro serien er litt sånn fjortis kult. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 29. april 2011 Forfatter Del Skrevet 29. april 2011 Nå har jeg hatt H50 i godt over et år, så er jo en stund siden det innkjøpet, hehe. Uansett søkt litt rundt på div. luftkjølere og det virker som at et par stykker kan ha noe plass problem med tanke på type minne jeg har, så kan hende det bare er likeså greit å fortsette med H50'en. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 Kühler H20 620 eller H60 om du skal oppgradere uten å gå opp i størrelse. H70 eller Kühler 920 om du vil ha best kjøleytelse i denne typen kjøling. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå