NightWolfie Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Hei! Jeg kom over DETTE prohormon-produktet her forleden. Endte med at jeg kjøpte det i Sverige. Jeg ser at det inneholder stoffene: 2a,3a-epithio-17a-methyl-5a-androstan-17b-ol Jeg skal på opptak på politihøgskolen nå i mai, og lurer på om det er noe lurt å ta dette før jeg skal inn? (skal levere tisseprøve..) Evt litt dumt spørsmål det her, men noen som har greie på hva de sjekker etter på politihøgskolen når man snakker om urinprøven? Har hørt at det er mest narkotiske stoffer de ser etter. Takker på forhånd for svar! Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 Håper du blir avvist med de holdningene der... Slike som deg som gir politiet dårlig rykte til tider... 1 Lenke til kommentar
NightWolfie Skrevet 1. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2011 Ja, da får du håpe det Lenke til kommentar
Discipline Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Jeg håper du ser ironien i at du skal inn i en jobb der du potensielt må arrestere folk pga. doping, samtidig som du driver med det selv Anabole steroider fungerer bedre og gir mindre bivirkninger enn prohormoner, så hvis du først skal gjøre noe hvorfor ikke kjøre på fullt? Lenke til kommentar
NightWolfie Skrevet 3. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2011 Har ikke tatt noe av det så, setter det på hylla Snodig de selger sånt i hylla på helsekostbutikken Lenke til kommentar
Discipline Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Du har vel ikke kjøpt det i Norge? Andre land har snillere regelverk på slikt enn Norge. Lenke til kommentar
NightWolfie Skrevet 3. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2011 Kjøpte i Sverige. Ja, kanskje de har det ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå