JokerN_ Skrevet 1. desember 2012 Del Skrevet 1. desember 2012 Real Madrid - Atletico Madrid på MAX atm, for de som ikke har fått med seg det. Ronaldo drakta + pils Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 1. desember 2012 Del Skrevet 1. desember 2012 Takk for tipset! Stygt av Ramos der.. Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 1. desember 2012 Del Skrevet 1. desember 2012 Meget skremmende filming av Falcao der også Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 1. desember 2012 Del Skrevet 1. desember 2012 Hva skjedde der? Snøt seg i hanskene og heiv det på Ramos? BLINDE KOMMENTATORER! Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 1. desember 2012 Del Skrevet 1. desember 2012 Så ikke det, måtte lage meg noe mat her. Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 1. desember 2012 Del Skrevet 1. desember 2012 (endret) http://www.vgtv.no/#...l-mot-byrivalen Ronaldo sitt frispark i kveldens kamp Endret 1. desember 2012 av Sending! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 1. desember 2012 Del Skrevet 1. desember 2012 Han hadde jo et frispark i tverrleggeren i dag og, rett ved krysset. Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 1. desember 2012 Del Skrevet 1. desember 2012 (endret) Han hadde jo et frispark i tverrleggeren i dag og, rett ved krysset. Jepp, og ett skudd i stolpen fra spiss vinkel. Assist på mål nummer 2, samt flere andre flotte episoder. Meget bra kamp av Ronaldo idag! Endret 1. desember 2012 av Sending! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 1. desember 2012 Del Skrevet 1. desember 2012 Assisten til 2-0 var pen. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 1. desember 2012 Del Skrevet 1. desember 2012 Ble nesten 40 frispark. Latterlig filming fra begge lag. Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 1. desember 2012 Del Skrevet 1. desember 2012 Var ett par drøye episoder med skuespill ja, men kampen var ikke preget av voldsomt mye filming. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 1. desember 2012 Del Skrevet 1. desember 2012 Jo. De kaster seg jo inn i duellen. Lenke til kommentar
Magiii Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 Synes spesielt 1. omgang var grusom. Rett fra tre PL-kamper og over til Madrid-derbyet.. Fotballen tok seg opp etter pause, men før pause var det grusomt å se på all filmingen & overspillingen. Derfor går det lite i spansk fotball for min del. Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 Tydelig at jeg har sett for mye spansk fotball da, iogmed at jeg ikke syntes denne kampen var så ille. Eller så var jeg på kjøkkenet hver gang det var filming (lagde mat, så jeg fløy fram og tilbake mellom TVn og kjøkkenet). Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. desember 2012 Del Skrevet 9. desember 2012 Falcao putta nettopp sitt 4. for kvelden. Latterlig god spiller. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. desember 2012 Del Skrevet 9. desember 2012 Sorry, jeg skrev feil. Falcao scoret sitt 5. mål... Lenke til kommentar
archanios Skrevet 9. desember 2012 Del Skrevet 9. desember 2012 Sjuk mann. Håper han ikkje ender opp i PL. Lenke til kommentar
magb Skrevet 9. desember 2012 Del Skrevet 9. desember 2012 Messi fra start mot Betis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå