oOF Skrevet 22. mai 2016 Del Skrevet 22. mai 2016 Spennende kamp i grunn. Sevilla henger bra med. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 22. mai 2016 Del Skrevet 22. mai 2016 Og rødt til Banega. Går mot ekstraomganger. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 20. august 2016 Del Skrevet 20. august 2016 Dæven som keeperen til Espanyol redder skudd. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 28. august 2016 Del Skrevet 28. august 2016 Bra kamp i Bilbao i kveld. Barcelona spiller med ekstremt høy risiko bakover. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 10. september 2016 Del Skrevet 10. september 2016 Ho ho!. Sevilla lå under til nesten slutt, og scorer i 89 min og vinnermål 4 min på overtid og berga bongen min Deilig når det skjer sånn den veien, var jo sikker på det røyk denne gang Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. oktober 2016 Del Skrevet 2. oktober 2016 Syk kamp mellom Celta-Barca. 4-3 med noen minutter igjen. Selvmål, straffe, keepertabber, kampen har hatt alt. Ter Stegen: https://streamable.com/pbju Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 2. oktober 2016 Del Skrevet 2. oktober 2016 Lurer på hva som skjer med Barcelona i sånne kamper. Som regel overlegne, også går de plutselig på stortap mot underdogs. Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 2. oktober 2016 Del Skrevet 2. oktober 2016 Pique med 2 mål i samme kamp for første gang visstnok. Kom noe positivt ut av kampen da. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 2. oktober 2016 Del Skrevet 2. oktober 2016 Det var bare 2 lag i La Liga eller? 15 - Atlético Madrid 15 - Real Madrid 14 - Sevilla 13 - Barcelona 13 - Villarreal 12 - Athletic 11 - Las Palmas 11 - Eibar Tipper AM tar det. Det beste forsvaret, og Griezmann/Gameiro og den midtbanen de har er nok styrke framover. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 2. oktober 2016 Del Skrevet 2. oktober 2016 Det var bare 2 lag i La Liga eller? Fett å melde etter 7 runder. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 2. oktober 2016 Del Skrevet 2. oktober 2016 Greit nok, men det er flere veldig sterke lag i den ligaen der. Høyere nivå totalt sett enn PL. Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 2. oktober 2016 Del Skrevet 2. oktober 2016 Mer spennende å se når det er halvspilt sesong. Men jeg må si jeg er litt overraska, trodde ikke ligaen var så tett. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 2. oktober 2016 Del Skrevet 2. oktober 2016 Trofeet står mellom tre klubber. Ingen andre har sjans. Barca eller Real stikker nok av med det i år også, selv om Atletico ser rimelig bra ut. Lenke til kommentar
zeebra Skrevet 2. oktober 2016 Del Skrevet 2. oktober 2016 Det er ikke to lag som spiller om tittel i La Liga. Det er 3 lag. Lagene bak spiller som regel i kvartfinale i Europa League, etter å ha utspilt de fleste andre Europeiske lag. De 3 på topp spiller vanligvis i semi finalene i Champions League. En meget sterk liga. Blir spennende å se om Sevilla kan ta steget opp og spille mot de 3 på toppen av La Liga og etablere seg blant toppklubbene i Europa (Champions League). Kjedelig for Sevilla å miste Unai Emery. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 19. november 2016 Del Skrevet 19. november 2016 Fascinerende kamp mellom AM og RM nå. AM er minst like kyniske og jævlige som vanlig. Torres mer treig, Ronaldo scorer på frispark faktisk. Gøy kamp. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 5. januar 2017 Del Skrevet 5. januar 2017 (endret) Spansk fotball er så forbanna råtten. At noen gidder å følge med på denne driten forstår jeg ikke. Filming, syting, bæsing, overspilling og what not. En gjeng med småjenter hele gjengen. Snakker, akkurat nå, om kampen som går nå i cupen mellom Atletic og Barcelona, men generelt er jo mye av den spanske fotballen som dette. Trist! Endret 5. januar 2017 av Espp Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 7. januar 2017 Del Skrevet 7. januar 2017 Hot tips: Viasat Fotball er gratis for alle Get-kunder i januar. La Liga til folket. Forøvrig ganske enig med Espp over her, det er den store svakheten til spansk fotball sammen med dårlig ramme rundt/dårlig publikum og stemning på mange av kampene. Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 9. januar 2017 Del Skrevet 9. januar 2017 Barcelona er helt ute om dagen. Er vel en ny trener på vei inn dørene der snart vil jeg tro. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 9. januar 2017 Del Skrevet 9. januar 2017 Har en drøm om Klopp til Barca! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå