Jotun Skrevet 23. mars 2015 Del Skrevet 23. mars 2015 Burde ansatt en påkleder.... Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 23. mars 2015 Del Skrevet 23. mars 2015 Ut av de seks på det bildet der, så er det Messi sin klesstil dere reagerer på?! Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 23. mars 2015 Del Skrevet 23. mars 2015 Jeg fatter ikke hvorfor Messi er den som får tyn, han er jo den eneste der kledd i skikkelige klær! Herregud, samtlige andre på bildet ser jo ut som om de har falt med ræva først inn i "Liberaces House of Horror". 1 Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 23. mars 2015 Del Skrevet 23. mars 2015 Ut av de seks på det bildet der, så er det Messi sin klesstil dere reagerer på?!Enig! De fire i midten var mye værre! forferdelig! Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 28. mars 2015 Del Skrevet 28. mars 2015 Nå har jeg vært på begge El Classico i år. Kan ikke si annet enn at jeg er mildt sagt overrasket over hvor dårlig stelt det er i Barcelona. Supporterne er helt ufyselige, stadioen er ikke mye pen hverken inne eller ute sammenlignet med santiago bernabéu, omvisning og utstilling i stadioen for oss turister er ufattelig mye dårligere - og til slutt: Kollektiv transport til og fra er utrolig underdimensjonert. My 2 cents. 1 Lenke til kommentar
indahla Skrevet 28. mars 2015 Del Skrevet 28. mars 2015 Nå har jeg vært på begge El Classico i år. Kan ikke si annet enn at jeg er mildt sagt overrasket over hvor dårlig stelt det er i Barcelona. Supporterne er helt ufyselige, stadioen er ikke mye pen hverken inne eller ute sammenlignet med santiago bernabéu, omvisning og utstilling i stadioen for oss turister er ufattelig mye dårligere - og til slutt: Kollektiv transport til og fra er utrolig underdimensjonert. My 2 cents.Jeg har også vært på begge stadioner og må si meg helt enig. Å komme seg hjem etter match i Barcelona er helt krise. Santiago Bernabeu er som 1. klasse mens Camp Neu er som turist.. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. april 2015 Del Skrevet 5. april 2015 8 minutters hat-trick for Ronaldo! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. april 2015 Del Skrevet 5. april 2015 Fem av Ronaldo. Han kunne (og burde) fort hatt 9-10, bomma på mange åpenbare sjanser. Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 5. april 2015 Del Skrevet 5. april 2015 Ikke jævli fornøyd med å vokne en time etter kamp idag nei.. For ett målshow det har vært idag :O Bare å finne kampen ett eller annet sted nå da.. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. april 2015 Del Skrevet 5. april 2015 En fyr i Barca-kampen utvist for å kaste gress på Busquets. Kun fantasien som setter grenser for hvordan man kan bli utvist i La Liga. Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 29. april 2015 Del Skrevet 29. april 2015 http://www.tv2.no/2015/04/29/sport/la-liga/6860087 Real Madrid og Atletico Madrid kan visst bli utsatt for kjøpsnekt de også, som Barcelona ble. Da blir det vel store summer brukt til sommeren Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 2. mai 2015 Del Skrevet 2. mai 2015 8-0 til Barcelona og hattrick på Suarez. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 2. mai 2015 Del Skrevet 2. mai 2015 0-8 Barcelona. Litt trist egentlig, at de skal dominere så jækla mot de mindre gode lagene i La Liga. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 2. mai 2015 Del Skrevet 2. mai 2015 Messi lot forresten Neymar få ta straffesparket, selv om han hadde hatt mulighet til hattrick. *host* Ronaldo *host*. Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 2. mai 2015 Del Skrevet 2. mai 2015 0-8 Barcelona. Litt trist egentlig, at de skal dominere så jækla mot de mindre gode lagene i La Liga. Nå er det snakk om det aller dårligste laget i ligaen da, som ikke har vunnet enn kamp siden før krigen. Klart det blir stygt resultat mot Barcelona da. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 2. mai 2015 Del Skrevet 2. mai 2015 Messi lot forresten Neymar få ta straffesparket, selv om han hadde hatt mulighet til hattrick. *host* Ronaldo *host*. Å messi altså. Reinkarnasjonen av Buddha og Jesus på en gang 3 Lenke til kommentar
oOF Skrevet 2. mai 2015 Del Skrevet 2. mai 2015 Ja jøss, til og med Balotelli hadde puttet mål for Barcelona i bøtter og spann. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå