Snurreleif Skrevet 29. august 2012 Rapporter Del Skrevet 29. august 2012 Modric har fått flere trofeer i Real Madrid enn han fikk i Spurs, tok han 10 minutter. 4 Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 29. august 2012 Rapporter Del Skrevet 29. august 2012 Herlig at Real vinner. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 29. august 2012 Rapporter Del Skrevet 29. august 2012 Lei av ræva starter på fotballkampene jeg bryr meg om, Barcelona var helt forferdelige første halvtimen, og burde vel tapt med mere idag. Likevel synd det ikke kommer scoring på siste sjansen til Messi, sånne skudd som det etter han drar seg innover traff han mye oftere på før. Flott frispark dog. Forsvaret til Barcelona er relativt håpløst, og kommer man forbi det første pressleddet deres er det ganske mye rom i tillegg. Puyol er gått ut på dato og Mascherano har klare mangler, Pique er ikke like god som han var for 2-3 år siden heller. Lurer på når folk snur og begynner å holde med Barcelona framfor Real igjen. Nå begynner Barcelona mer og mer å bli underdog igjen i alle fall, og alle invandrerne som kommenterer på nettaviser er nå fans av Real og Ronaldo, ikke Barcelona. Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 29. august 2012 Rapporter Del Skrevet 29. august 2012 (endret) Lurer på når folk snur og begynner å holde med Barcelona framfor Real igjen. Nå begynner Barcelona mer og mer å bli underdog igjen i alle fall, og alle invandrerne som kommenterer på nettaviser er nå fans av Real og Ronaldo, ikke Barcelona. Syntes nå det kryr mere av Barca/Messi fans jeg men Endret 29. august 2012 av Sending! 1 Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 3. september 2012 Rapporter Del Skrevet 3. september 2012 - Ronaldo vil bort fra Real Madrid Herregud.Visste mannen hadde et stort ego, men dersom dette er riktig er det jo helt latterlig. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 3. september 2012 Rapporter Del Skrevet 3. september 2012 Kommer han til Spurs skal jeg tweete han hver kveld at han er verdens beste. ... Men jaggu for et ego.. Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 3. september 2012 Rapporter Del Skrevet 3. september 2012 Kanskje på tide å innse at han alltid vil bli sett på som nr. 2...? Lenke til kommentar
PSV Skrevet 3. september 2012 Rapporter Del Skrevet 3. september 2012 Jeg ville vært litt forsiktig med å kommentere ryktepåstander før vedkommende har sagt mer selv. Jeg ville heller berømt ham for å ikke la dette påvirke hans sportslige situasjon/at han streiker, noe som trolig ville skjedd med mange andre fotballspillere. Dette er bare ett av ryktene som florerer. Andre steder ryktes det for eksempel at det er behandlingen av Kaká han er misfornøyd med. Isåfall er jo dette alt annet enn egoistisk. 4 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. september 2012 Rapporter Del Skrevet 3. september 2012 Uansett hva grunnen måtte være, så tar jeg ham imot med åpne armer i United. Carrick Valencia - Kagawa - Ronaldo Rooney - van Persie *sikle* Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 3. september 2012 Rapporter Del Skrevet 3. september 2012 Han drar nok ikke fra Madrid. Er nok bare litt oppstyr, sutring og rykter som ikke stemmer 100%. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 3. september 2012 Rapporter Del Skrevet 3. september 2012 Største oppkokeriet verden har sett, det ryktet der. Men det kan være fyren ikke har det så bra for tiden, pga andre ting enn fotball. Lenke til kommentar
T.A Skrevet 3. september 2012 Rapporter Del Skrevet 3. september 2012 Herregud for noe tull. Hvordan kan nettavisene skrive at Ronaldo vil vekk? Hvordan de tolket det er jo helt uforståelig. kan være mange grunner til at han er "trist" og lei seg, men tviler sterkt på at han ønsker seg vekk. Lenke til kommentar
fox Skrevet 3. september 2012 Rapporter Del Skrevet 3. september 2012 "Ronaldo:"This have nothing with me and the club its my fathers anniversery, I wanted to give a silent moment for my father. for me its a very sad day and next week im back and will celebrate my teams complishment I love Madrid and i have no thought about leaving,just want to remember him this sad day for 7 years ago my father went away" Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 3. september 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. september 2012 Kilde? Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 3. september 2012 Rapporter Del Skrevet 3. september 2012 Vel, med tanke på at det faktisk er 7 år siden nå i disse dager, så er det ikke så rart. Jeg har fremdeles det jævlig på bånn på sånne dager i mitt liv, og det er 11 år siden her, så forstår han isåfall godt. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 3. september 2012 Rapporter Del Skrevet 3. september 2012 Ja, om det er grunnen så er det forståeligt. Litt under to år siden eg mistet min far og er ikke akuratt noe kjekt, er ikke noen dager som kan kalles bedre enn andre helt enda heller. Så skjønner Ronaldo godt. Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 3. september 2012 Rapporter Del Skrevet 3. september 2012 Jorge Mendes sa tidligere i dag at det gjaldt noe profesjonelt, ikke personlig, så det utelukker vel den teorien? Tipper det enten har noe med manglende støtte fra klubben rundt individuelle kåringer/ønske om høyere lønn. Lenke til kommentar
Stephenjazz Skrevet 3. september 2012 Rapporter Del Skrevet 3. september 2012 Må være den sjokkerende lønna og altfor krevende arbeidsoppgaver, hvem kan leve med sånt? FREE RONALDO! 1 Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 4. september 2012 Rapporter Del Skrevet 4. september 2012 Sender Rooney i bytte mot Ronaldo - lett. Så kan vi hente Diaby fra farmerlaget vårt, han var fantastisk i helgen. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 4. september 2012 Rapporter Del Skrevet 4. september 2012 That I am feeling sad and have expressed this sadness has created a huge stir. I am accused of wanting more money, but one day it will be shown that this is not the case. At this point, I just want to guarantee to the Real Madrid fans that my motivation, dedication, commitment and desire to win all competitions will not be affected. I have too much respect for myself and for Real Madrid to ever give less to the club than all I am capable of. Abrazos to all madridistas Fra hans facebook-side. Virker som om ryktet om lagkamerater o.l. er det som stemmer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå