Madridista1212 Skrevet 23. oktober 2014 Del Skrevet 23. oktober 2014 Hvilken kanal viser La Liga denne sesongen? Cmore og max Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 23. oktober 2014 Del Skrevet 23. oktober 2014 Hvilken kanal viser La Liga denne sesongen? Cmore og max Evt Csports.no som selger abb med spansk fotball for 99 kr mnd Lenke til kommentar
indahla Skrevet 23. oktober 2014 Del Skrevet 23. oktober 2014 (endret) Ser ikke ut som Max viser El Classico på lørdag. Da får det bli et abo. på Csports.no Endret 23. oktober 2014 av indahla Lenke til kommentar
kwah Skrevet 24. oktober 2014 Del Skrevet 24. oktober 2014 tror dere suarez kommer til å bite igjen på lørdag? Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 24. oktober 2014 Del Skrevet 24. oktober 2014 (endret) Deler denne jeg, elsker 442oons Endret 24. oktober 2014 av noctua_nh-d14 Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 24. oktober 2014 Del Skrevet 24. oktober 2014 Barca treneren bekreftet at Suarez skal spille på lørdag Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 24. oktober 2014 Del Skrevet 24. oktober 2014 Her setter Petter Veland ord på morgendagens oppgjør. Herlig! http://www.cmore.no/news/item/1106/el-clásico Lenke til kommentar
oOF Skrevet 24. oktober 2014 Del Skrevet 24. oktober 2014 Tja, for oss som ikke er så opptatt av spansk fotball (jeg ser en del kamper) så gikk en del av magien ut når de møttes for femte gang på en sesong elns for noen år siden. Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 24. oktober 2014 Del Skrevet 24. oktober 2014 Kan forstå det ja. Men cup-kamper har ikke samme verdi og magien, for oss som følger spansk fotball. Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 25. oktober 2014 Del Skrevet 25. oktober 2014 Nedtelling nå til el clasico Ikke lenge igjen Matchday, hala madrid! Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 25. oktober 2014 Del Skrevet 25. oktober 2014 Blir denne 'kamptråden'? Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 25. oktober 2014 Del Skrevet 25. oktober 2014 Tja, for oss som ikke er så opptatt av spansk fotball (jeg ser en del kamper) så gikk en del av magien ut når de møttes for femte gang på en sesong elns for noen år siden. I tillegg til at dommeren blåser frispark hvert 2 min, eller at El Clasico har blitt El Diveico de siste årene. Nei, man får håpe den eneste likbare spilleren på banen (Messi) træsjer hele Real Madrid. Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 25. oktober 2014 Del Skrevet 25. oktober 2014 Blir denne 'kamptråden'?Bare å lage kamptråd den som har mulighet. Skulle gjort det, men er i bursdag frem til 17:00. Kan evt gjøre det når jeg er hjemme. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 25. oktober 2014 Del Skrevet 25. oktober 2014 Mathieu har vært god av det lille jeg har sett. Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 28. oktober 2014 Del Skrevet 28. oktober 2014 Tja, for oss som ikke er så opptatt av spansk fotball (jeg ser en del kamper) så gikk en del av magien ut når de møttes for femte gang på en sesong elns for noen år siden. Kom hjem i går. Er uten sidestykke den råeste fotballkampen jeg har hvert på. Makan til trøkk på stadioen. Gode plasser hadde vi også. 2 Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 29. oktober 2014 Del Skrevet 29. oktober 2014 Kom hjem i går. Er uten sidestykke den råeste fotballkampen jeg har hvert på. Makan til trøkk på stadioen. Gode plasser hadde vi også. Satan som jeg misunner deg den opplevelsen! Hvilket lag holdt/holder du med? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 29. oktober 2014 Del Skrevet 29. oktober 2014 Satan som jeg misunner deg den opplevelsen! Hvilket lag holdt/holder du med? Hehehe... Tenkte umiddelbart at han holdt med Barca, men holder med Real nå Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 29. oktober 2014 Del Skrevet 29. oktober 2014 (endret) Kom hjem i går. Er uten sidestykke den råeste fotballkampen jeg har hvert på. Makan til trøkk på stadioen. Gode plasser hadde vi også. Satan som jeg misunner deg den opplevelsen! Hvilket lag holdt/holder du med? Ja, det var virkelig en opplevelse. Holdt med Real. Var under 1000 Barca supportere der ble det sagt. Satan som jeg misunner deg den opplevelsen! Hvilket lag holdt/holder du med? Hehehe... Tenkte umiddelbart at han holdt med Barca, men holder med Real nå Bytta faktisk side når de kjøpte Suarez Har lasta opp 2 filmer på instagram som illustrerer litt av stemningen. Endret 29. oktober 2014 av PerOpusen Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 29. oktober 2014 Del Skrevet 29. oktober 2014 Kan aldri tenke meg at det var under 1000 Barca supportere. Under 10 000 kan kanskje høres riktig ut. Er du seriøs med at du "bytta" lag fordi de kjøpte Suarez? Det må isåfall være det dummeste jeg har hørt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå