Madridista1212 Skrevet 5. september 2014 Del Skrevet 5. september 2014 Vil gjerne se khedira på midten sammen med modric og kroos Vet ikke hvor james bør spille, han passer jo ikke inn i systemet til ancelotti. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 5. september 2014 Forfatter Del Skrevet 5. september 2014 Så da får sikkert Khedira mer spilletid? En midtbane i 4-3-3 med Kroos, Modric og James er jo ikke akkurat så def. anlagt. Modric er vel den som er best def av de tre. Hvordan er Illarramendi def.? Hvordan ser dere for dere midtbanen deres? Modric - Khedira - Kroos? James rullerer med Modric og Kroos, i tillegg til å være backup for Bale og Ronaldo? Ser kanskje også for meg at Perez er intr. i at James får mye spilletid, for fansens del, og trøyesalg? Det er jo klart at dere kan spille Modric - Kroos - James mot de svakere lagene uansett, men James får nok mer enn nok spilletid mtp skader osv. Men hvordan ønsker dere å se laget toppet? Edit: For et rot Noen innlegg jeg har skrevet før om lagoppstilling osv (noen av innleggene skrevet før Hernandez ble klar, ikke at det forandrer mye): Mitt tips om hvordan laget blir: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=623623&p=21934843 James sin rolle: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=623623&p=21924214 Litt om taktikken forrige sesong, en mulighet i år er da at James bytter med Di Maria: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=623623&p=21924385 Mer om lagoppstilling og Khedira, Isco, Illarra, Jese sine roller/muligheter i år. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=623623&p=21924935 Ellers kort oppsummering på noe av det du spør om: -James vil nok spille mye rett og slett pga Perez, samme gjelder Benzema, Cristiano og Bale. -Madrid har et defensivt problem, eller som Ancelotti vil si det. Et balanseproblem. Derfor er det litt vanskelig å tippe hvordan laget vil se ut, siden det er en mulighet for at Ancelotti finner en ny formasjon for å få inn alle stjernene og samtidig ha balanse. -Jeg tror man er nødt til å bruke Khedira på midtbanen i de fleste kamper pga de andre er for dårlige defensivt, eventuelt en Ramos/Pepe/Varane som det har blitt spekulert litt i. Sistnevnte er jeg imot. -Det sagt, man kan bruke en midtbanetreer med Modric, James og Kroos i mange kamper, men tror man kan gå på noen uventede smeller med en slik oppstilling. Man må jo også huske på i en slik sammenheng at ingen av CR, Benzema eller Bale er veldig gode til å jobbe bakover. Ingen Cavani, Suarez eller Diego Costa akkurat. 1 Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 5. september 2014 Del Skrevet 5. september 2014 Tusen takk for bra svar og nyttige lenker (Y) Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 13. september 2014 Del Skrevet 13. september 2014 Storkamp i kveld, håper RM tar denne! Men er drittlei de svenske kommentatorene! Cmore sug Lenke til kommentar
""" Skrevet 13. september 2014 Del Skrevet 13. september 2014 Bra kamp nå. Dæven for en bra avslutning. Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 13. september 2014 Del Skrevet 13. september 2014 Bra kamp nå. Dæven for en bra avslutning. Hvilken kamp? Lenke til kommentar
""" Skrevet 13. september 2014 Del Skrevet 13. september 2014 Celta Vigo - Real Sociedad Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 14. september 2014 Del Skrevet 14. september 2014 Knuste min Samsung S4 pga machen igår Lenke til kommentar
indahla Skrevet 15. september 2014 Del Skrevet 15. september 2014 Knuste min Samsung S4 pga machen igår http://www.netonnet.no/art/mobil/nokia/telefoner/nokia-lumia930orange/207863.6813/ =) Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 15. september 2014 Del Skrevet 15. september 2014 Knuste min Samsung S4 pga machen igår http://www.netonnet.no/art/mobil/nokia/telefoner/nokia-lumia930orange/207863.6813/=) Venter på iPhone 6 Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 4. oktober 2014 Del Skrevet 4. oktober 2014 Storkamp på cmore nå 3-0 til Valencia over AM etter kun 20 min Bra kamp Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 20. oktober 2014 Del Skrevet 20. oktober 2014 Dere som følger La Liga, tror dere vi får se Suarez på lørdag? Fra start, eller som innbytter? Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 20. oktober 2014 Del Skrevet 20. oktober 2014 Tror han får et innhopp på slutten Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 20. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2014 Er 99% sikker på at han kommer til å få spille, men tror ikke han starter. Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 20. oktober 2014 Del Skrevet 20. oktober 2014 Bale er tydeligvis skadet plutselig :/ Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 22. oktober 2014 Del Skrevet 22. oktober 2014 Har ikke det vært snakk om noen dager nå? Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 22. oktober 2014 Del Skrevet 22. oktober 2014 Har ikke det vært snakk om noen dager nå?Mulig, har ikke fått det med meg isåfall. Kjedelig er det hvertfall. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 22. oktober 2014 Del Skrevet 22. oktober 2014 (endret) Rumpeskade Endret 22. oktober 2014 av noctua_nh-d14 Lenke til kommentar
matte geek Skrevet 23. oktober 2014 Del Skrevet 23. oktober 2014 Hvordan tror dere Real-madrid stiller mot Barcelona? Tenker dere at de vil gå ut offensivt med tanke på at det både er hjemmebane og de vil vel underholde deres fans. Eller tenker dere at de vil spille defensivt, slik at de ikke får en tidlig mål mot seg? Jeg selv er litt usikker. Man vet at Barcelonas svakhet er når et annet lag er aggressivt, et lag som ødelegger dere pasningspill og rytme, men på den andre siden er det risikabelt. Det skal ikke mye til før de spiller seg fri og BANG 0-1. Hvis jeg var Ancelotti, hadde jeg heller satset på en uavgjort(helst seier) enn en tap. Lenke til kommentar
indahla Skrevet 23. oktober 2014 Del Skrevet 23. oktober 2014 Hvilken kanal viser La Liga denne sesongen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå