Gå til innhold

La Liga-tråden.

Teipball

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Elche?

Ellers er vel ikke Valencia/Levante veldig langt unna. Hercules og Real Murcia er også relativt nærme, men ikke La Liga da.

Real Murcia spilte forresten playoff semi den 15. juni.

Elche sin stadion er 37 min med bil, 36km i følge google maps. Eller 40 min på 54 km ruta. Ser ut som det går buss, men den tar 9 timer.

Endret av Teipball
Lenke til kommentar

Ok. Nå veit jeg ikke hvordan det er med tog akkurat der du er, men lyntogene som er i Spania er rimelig fantastiske. Tar 3 timer fra Barcelona til Madrid, 3 timer fra Madrid til Sevilla. Under 2 timer fra Valencia til Madrid osv.

Så hvis det er noe slikt i nærheten kan det gjøre det lett til å reise hvor som helst i landet. Utrolig behagelig, og det føles ut som man kjører i 50km/t når det egentlig går 300.

Jeg dro på rundtur og så Getafe på mandag, Espanyol på tirsdag, Madrid på onsdag og Betis på torsdag. Veldig enkelt og greit, hvis noe sånt passer for deg der anbefaler jeg deg det virkelig. Morsomt å se hvordan de forskjellige banene.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 2 uker senere...

Sjokkerende saker av Real. Hvorfor i all verden solgte de Alonso?

Alonso ville selv vekk til Bayern og Guardiola skal vi tro han selv og spansk presse. Real Madrid ble overrasket da han sa det til klubben, men godtok overgangen pga hva Alonso hadde gjort for klubben. Merkelig uansett.

Lenke til kommentar

Utrolig bra gjort av Real! Det er respekt. Det skal sies at de fikk inn den eneste spilleren med like bra pasningsfot, men det er enda en stund til han blir like god som Xabi etter min mening.

Kanskje Bayern tjente mest på det akkurat nå. Xabi er jo et anker mens Kroos har spilt litt lengere fram i banen. Etter at Martinez røk ut med langtidsskade nettopp, fikk jo Bayern behov for en defensiv midtbane.

Lenke til kommentar

Sjokkerende saker av Real. Hvorfor i all verden solgte de Alonso?

Alonso ville selv vekk til Bayern og Guardiola skal vi tro han selv og spansk presse. Real Madrid ble overrasket da han sa det til klubben, men godtok overgangen pga hva Alonso hadde gjort for klubben. Merkelig uansett.

Så da får sikkert Khedira mer spilletid?

En midtbane i 4-3-3 med Kroos, Modric og James er jo ikke akkurat så def. anlagt. Modric er vel den som er best def av de tre. Hvordan er Illarramendi def.?

Hvordan ser dere for dere midtbanen deres? Modric - Khedira - Kroos? James rullerer med Modric og Kroos, i tillegg til å være backup for Bale og Ronaldo? Ser kanskje også for meg at Perez er intr. i at James får mye spilletid, for fansens del, og trøyesalg? Det er jo klart at dere kan spille Modric - Kroos - James mot de svakere lagene uansett, men James får nok mer enn nok spilletid mtp skader osv.

Men hvordan ønsker dere å se laget toppet?

Edit: For et rot :confused:

Endret av noctua_nh-d14
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...