Synchroz Skrevet 4. mai 2014 Del Skrevet 4. mai 2014 Ritkig. Real Madrid er avhengige av Atletico tap. Uavgjort holder ikke. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. mai 2014 Del Skrevet 4. mai 2014 Kan hende uavgjort holder da. Ingen garanti at Real vinner alle sine kamper. Da må bare Atletico slå Malaga og unngå tap mot Barca. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 4. mai 2014 Del Skrevet 4. mai 2014 Det resultatet er PERFEKT for Atleti. Nå kan ikke Barca vinne ligaen. (basically) Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 4. mai 2014 Del Skrevet 4. mai 2014 Da er det VGLive sin tabell som har lurt meg gitt. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 5. mai 2014 Del Skrevet 5. mai 2014 Mhmmm.... Man kan fort gå i "den var ikke oppdatert allikevel" fellen. Eller den motsatte "den er ikke oppdatert, men er det allikevel" fellen. Klassikere eg selv har vært oppi flere ganger Banan. Du er ikke alene!!! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. mai 2014 Del Skrevet 7. mai 2014 Haha, målmaskinen Ramos. Latterlig frispark! Lenke til kommentar
oOF Skrevet 7. mai 2014 Del Skrevet 7. mai 2014 Puttern igjen ? Han er i målform for tida. Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 7. mai 2014 Del Skrevet 7. mai 2014 Hvorfor ble Ronaldo byttet ut? Får ikke sett kampen. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 7. mai 2014 Del Skrevet 7. mai 2014 Ettersom hva jeg leste (ser ikke kampen) så er det usikkert. Ancelotti har sagt at Ronaldo er sliten, men at han ikke skulle hatt problemer med å spille, så hvem vet. Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 7. mai 2014 Del Skrevet 7. mai 2014 Han gikk av etter 9 minutter. Syntes bare det var veldig merkelig. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. mai 2014 Del Skrevet 7. mai 2014 Så deilig! Hold ut nå da, Valladolid. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 7. mai 2014 Del Skrevet 7. mai 2014 Og der var det over for Real. Men dette gjør det letttere å "akseptere" for dem at de ikke klarte å slå Valencia noen dager siden I guess. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. mai 2014 Del Skrevet 7. mai 2014 Rått! Ronaldo så IKKE fornøyd ut i sluttsekundene. Lenke til kommentar
""" Skrevet 7. mai 2014 Del Skrevet 7. mai 2014 Gi meg en gif eller noe, a! Du som er så flink til å finne sånt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå