Latias Skrevet 4. mai 2014 Del Skrevet 4. mai 2014 Valencia leder mot Real, mål rett før pause. 1 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 4. mai 2014 Del Skrevet 4. mai 2014 Yes, jævla digg. Skal se andre omgangen tenkte jeg, glemte helt av kampen. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 4. mai 2014 Del Skrevet 4. mai 2014 Og der får RM tilbake for at Casillas ikke står i mål. Savnet av Modric er også ekstrem i dag.... Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 4. mai 2014 Del Skrevet 4. mai 2014 Hvem så den komme etter Barca-resultatet i går kveld? Sykt. Til og med coach'en + spillerne sa i går at La Liga var ferdig for Barca. Villt. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 4. mai 2014 Del Skrevet 4. mai 2014 Da får vi muligens en finale i siste runde da! Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 4. mai 2014 Del Skrevet 4. mai 2014 Ramos har klikket helt i det siste med mål etter mål, haha! Lenke til kommentar
fox Skrevet 4. mai 2014 Del Skrevet 4. mai 2014 Har Barcelona sjans å vinne serien? Håper virkelig ikke det! Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 4. mai 2014 Del Skrevet 4. mai 2014 Jo. Vinner de sine to siste vinner dem ligaen. derfor jeg ikke vil at Real skal tape her. alt for at Barca ikke vinner serien. Isco veldig dårlig i dag.... igjen. Lenke til kommentar
fox Skrevet 4. mai 2014 Del Skrevet 4. mai 2014 Jo. Vinner de sine to siste vinner dem ligaen. derfor jeg ikke vil at Real skal tape her. alt for at Barca ikke vinner serien. Isco veldig dårlig i dag.... igjen. Selv om R-M vinner to siste også? Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 4. mai 2014 Del Skrevet 4. mai 2014 Jo. Vinner de sine to siste vinner dem ligaen. derfor jeg ikke vil at Real skal tape her. alt for at Barca ikke vinner serien. Isco veldig dårlig i dag.... igjen. Selv om R-M vinner to siste også? Utgangspunktet hvis dette står seg; Da vil antageligvis siste kampen mellom Barca - AM bli avgjørende. Barca må vinne, AM trenger uavgjort. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 4. mai 2014 Del Skrevet 4. mai 2014 Med hæla og greier. Fy faen Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 4. mai 2014 Del Skrevet 4. mai 2014 Da kan Real avgjøre dette helt selv. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 4. mai 2014 Del Skrevet 4. mai 2014 Hvordan? er de ikke avhengige av Atletico tap? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå