oOF Skrevet 5. april 2014 Del Skrevet 5. april 2014 Atletico-toget ruller videre. Mistet oversikten over hvor mange ganger de har vunnet 1-0 denne sesongen. Det hadde vært fryktelig moro om de skulle vinne La Liga. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. april 2014 Del Skrevet 5. april 2014 Lett seier for Barca også, da er alle øynene rettet mot Real. Potensielt bananskall borte mot Sociedad. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 5. april 2014 Del Skrevet 5. april 2014 Atletico-toget ruller videre. Mistet oversikten over hvor mange ganger de har vunnet 1-0 denne sesongen. Det hadde vært fryktelig moro om de skulle vinne La Liga. Det hadde vært helt, sinnsykt fantastisk. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 5. april 2014 Del Skrevet 5. april 2014 Alt kommer til å handle om Barca - Atleti på Camp Nou siste serierunde får vi håpe,der Atleti må ha uavgjort for å vinne ligaen og Barca må ha seier! Det hadde vært noe! Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 5. april 2014 Forfatter Del Skrevet 5. april 2014 (endret) Jeg har sett på de siste kampene som er igjen av La Liga og kommet fram til følgende fasit: Atletico kan tape poeng i følgende kamper: Valencia borte, (kanskje Levante borte, men tviler og har ikke det med i regnskapet) og siste serierunde borte mot Barca. Barcelona kan tape poeng mot: Hjemme mot Athletic, borte mot Villarreal og i siste serierunde mot Atletico. Madrid kan tape poeng mot: Hjemme mot Valencia (og kanskje Celta borte, men tviler og har ikke det med i regnskapet). Atletico spiller da uavgjort mot Valencia og har 92 poeng før siste serierunde. Serieleder. Barcelona spiller uavgjort mot de tre lagene jeg har skrevet opp, mulig ett tap og har 89 poeng før siste serierunde. 2-plass og vinner serien med seier mot Atletico på interne møter. Real Madrid spiller uavgjort mot Valencia hjemme og har 89 poeng før siste serierunde. 3-plass på interne møter og kan maks få andreplass med seier. 1:Atletico-92 2:Barca---89 3:Madrid- 89 I siste serierunde spiller Atletico uavgjort mot Barca og ender på 93 poeng og vinner serien. Madrid vinner sin kamp mot Espanyol og ender på 92 poeng som holder til andreplass, mens Barcelona ender på 90 poeng og tredjeplass. 1:Atletico-93 2:Madrid-92 3:Barca--90 For oss som holder med Real Madrid er det tre håp slik jeg ser det. 1: Atletico får et tap, som da vil skje i enten Valencia eller Levante. Pluss det allerede "planlagte" uavgjortresultatet i den andre kampen. Da ligger alle lagene på på 89 poeng før siste kamp og AM/FCB spiller uavgjort som planlagt og Madrid stjeler ligaseieren i siste runde. 2: Madrid taper ikke noen poeng i de siste kampene. Men det tviler jeg veldig på... 3: Barcelona kommer til å tape poeng, de er ikke i nærheten av like solide som Atletico. Dermed må Atletico gå videre i CL som gir dem mye hardere kampprogram som gir et eller flere overraskende poengtap. Men jo mer jeg tenker over forskjellige muligheter så er den jævla siste serierunden mellom Barca og Altetico som ødelegger. Jeg er 99% overbevist at hvis et av lagene ikke kan vinne serien så legger de seg sånn at Madrid ikke vinner. Endret 5. april 2014 av Teipball Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 5. april 2014 Del Skrevet 5. april 2014 Alt handlet om den ene idiotiske røde kortet Ramos fikk og straffene Barca klarte å skaffe. Ødela Real sine sjanser! (Mtp selve El Clasico kampen videre og at Ramos var ute i Sevilla kampen) Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 5. april 2014 Forfatter Del Skrevet 5. april 2014 Nja, ikke direkte uenig. Men for Madrid sin del så er det alle kampene mot Barcelona og Atletico som har ødelagt. 1 poeng av 12 mot de to er egentlig en skandale. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 5. april 2014 Del Skrevet 5. april 2014 Ja, hvis man skal se på sesongen i helheten blir vel det der ganske viktig ja... Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 7. april 2014 Del Skrevet 7. april 2014 Barral får sitt andre gule kort etter kampen for å vise dommeren hva han gjorde da han fikk gult kort. Spania på sitt beste. https://vine.co/v/M5zPApt5YhA Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 8. april 2014 Del Skrevet 8. april 2014 Det eneste som er overraskende er at dommeren ikke kaster seg. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 12. april 2014 Del Skrevet 12. april 2014 (endret) Barcelona holder på å rote bort sjansen sin til å vinne ligaen nå. Ligger under 1-0 mot Granada etter 75 min og har spilt hårreisende dårlig. Busquets og Mascherano stoppere... Endret 12. april 2014 av cfthompson Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 12. april 2014 Del Skrevet 12. april 2014 Det er så bra. Satser på at Real taper poeng i kveld og, så. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 12. april 2014 Forfatter Del Skrevet 12. april 2014 Poengtap her og jeg tror de er ute av det. Har det klart vanskligste programmet igjen med kamper mot Villarreal, Athletic og Atletico. Lenke til kommentar
Synchroz Skrevet 12. april 2014 Del Skrevet 12. april 2014 Og det ble poengtap (0p) for Barcelona. Tror ligaen røk for Barcelona som du sier. De vil være 4 poeng bak Atletico og ett poeng bak Real Madrid dersom begge lagene vinner de kommende kampene. Real Madrid mot Almeria (H). Kampen går på MAX 22.00. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 12. april 2014 Del Skrevet 12. april 2014 Skulle satt penger på Granada i dag gitt.. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 12. april 2014 Del Skrevet 12. april 2014 Spørs om Messi burde finne seg en bedre klubb. Barcelona under en ukjent manager gjør det forferdelig og Pep har ødelagt klubben med en fotball som ble spilt i steinalderen. Nå er han i Bayern og gjør det samme. Verdens beste spiller burde ikke slå støttepasninger. Zlatan er kanskje arrogant, men han så i alle fall hvilken feig idiot Pep er. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 12. april 2014 Forfatter Del Skrevet 12. april 2014 "Pep har ødelagt klubben med en fotball som ble spilt i steinalderen" Tipper nok Barcafansen hater mannen som hentet 14 av 19 trofeer i løpet av hans tid der. 1 Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 12. april 2014 Del Skrevet 12. april 2014 Tipper han mener ødelagt klubben i den forstand at de spiller gørr kjedelig fotball. Nå fulgte ikke jeg med på fotball før Pep kom til Barca, så jeg vet ikke noe om hvordan der var før han kom dit. Men at han satte mannskapet til å spille kjedelig fotball, var det aldri noe tvil om nei. Og ja, han gjør akkurat det samme i Bayern nå. DER kan vi hvertfall snakke om å ødelegge underholdnings verdien i ett lag. Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 13. april 2014 Del Skrevet 13. april 2014 Fikk ikkje sett Barca kampen ikveld desverre, men tap mot Grananda er ikkje bra. Barca har nok desverre tapt seriegullet etter denne kampen. Håper nå egentlig at AM tar gullet Lenke til kommentar
Synchroz Skrevet 13. april 2014 Del Skrevet 13. april 2014 Selv om Atletico taper så vil de fortsatt være foran Real Madrid på innbyrdes oppgjør. Vil bli veldig spennende de kommende kampene. Tror bortekampen mot Valencia eller Levante kommer til å være avgjørende for Atletico. Selvfølgelig kan de gå på smeller som de gjorde mot Almeria (tapte 2-0), men de virker veldig solide. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå