Brann89 Skrevet 1. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2011 Synd at et nytt lag skal bli et kjøpslag i La Liga, synnest ikje noe om dette egentlig. Kommer dem opp og kriger om større plasser og kommer i samme kvalitet som Barca og Real, så kan dem ikkje akkurat direkte skyrte av ddt dem har oppnåd, blir en dårlig Historie for klubben fremmover. Men hører rykter om at landene som har fått EM og VM fremmover har kjøpt seg til dette? Og da kom eg til å tenke på Qatar og at dem også har gjort dette. Kva slags innvirkning vil dette har for Barca som nå blir sponset av dem? Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 1. juni 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. juni 2011 Barcelona er ikke sponset av Qatar, de er sponset av en organisasjon fra Qatar. Liker prosjektet i Malaga egentlig. Blir jo en ordentlig kjøpelag, men de vil også få inn mange gode spillere. Har allerede lagt inn et bud på 35 millione euro for Pastore blant annet. Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 1. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2011 Ok:) Burde ha skjønt det, men vart litt i tvil. Men synest det mister litt av sjelen i klubben når man kjøper inn spillere som ikje er tent inn via klubben selv. Men for å ta opp konkuransen mot Real og Barca så er vel det raskaste utvei, selv om eg heller liker klubb som Barca som har sin filosofi og trener spillerene i det systemet Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 2. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2011 Puyol ute i 3 månder etter Kneeoprasjone. Håper han kommer tilbake i toppstand når sesongen starter igjen Lenke til kommentar
johan1 Skrevet 2. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2011 er dani alves la ligas "kuleste" fotballspiller? under min barcelona tur kommer spillerne til stadion en etter en, audi r8, audi q7, porsche. åja, gjett hvem som kjørte porsche. Dani Alves. dette bildet tok jeg selv: http://tinypic.com/view.php?pic=ad2kjt&s=7 Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 2. juni 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. juni 2011 Granero er uten tvil fantastisk kul. Like etter kommer Arbeloa og Marcelo. Sikkert en haug av med kule spillere rundt om i La Liga, men de tre er mine favoritter fra Real Madrid i alle fall. Svenske Goitom fra Almeria er også ganske kul, men nå har jo Almeria rykket ned. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 21. juni 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. juni 2011 Noen sommeroverganger i Spania. De største har ikke kommet enda, men klubbene under Madrid og Barcelona handler litt. Lite utdrag fra de viktigste, men noen kan(er) glemt: - Atletico Madrid kvitter seg med Ujfalusi, han går til Galatasaray, dit går også Reyes 99% sikkert. -Atletico har også hentet Gabi fra Zaragoza. -Getafa har solgt Dani Perejo til Valencia, og Manu del Moral til Sevilla. Klubben har solgt for 20 millioner euro, og kjøpt for 0. De arabiske pengene lar med andre ord vente på seg. -Malaga har 800 millioner kroner å handle for og har hentet: Diego Buonanotte, Nistelrooy, Monreal, Joris Mathijsen og Toulalan. Neste handleobjekt er en høyreback... -Valencia har i tilegg til Parejo hentet Diego Alves, keeperen fra Almeria -Villarreal har hentet inn gode og meget gamle César Sánchez fra Valencia. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 23. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 23. juni 2011 Denne tråden hadde gått meg hus forbi. Det blir spennende å se Buonanotte i La Liga. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 24. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2011 Joaquin klar for Malaga. De blir spennende å følge neste år. Mange kjente navn: Ruud Van Nistelrooy Joaquin Julio Baptista Jeremy Toulalan Enzo Maresca Diego Buananotte Joris Mathijsen Sikkert flere i vente. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 24. juni 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. juni 2011 I tilegg er Sergio Sanchez også klar. Jeg venter fortsatt på den store signeringen til Malaga, hadde etter rapportene lagt inn et bud på Pastore, men har ikek blitt noe mer enn det. Er mer enn nok penger igjen i kassa så er vel bare å vente. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 27. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2011 Skjønner ikke hvorfor Toulalan valgte å spille for Malaga.. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 27. juni 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. juni 2011 (endret) Klubb som satser enormt hardt. I underkant av 1 milliard å handle for i sommer, noe som tyder på at de ikke er ferdig med handlingen enda, og meget godt mulig de for inn en storfisk. Satser på Champions League innen 2 år, får de inn noen mann til så er de utforder allerede i år, og med en mann som Pellergrini som trener skulle det ikke overraske med at de får CL allerede denne sesongen. I tilegg får han nok en helt grei lønn for å spille for klubben. Endret 27. juni 2011 av Teipball Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 6. juli 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. juli 2011 (endret) Med Coentrao inn begynner troppen til Real Madrid å se grei ut. Bredden er det ingen ting å si på i alle fall. Dumt at det som mangler er sammspill og kontinuitet.... Legg til at spillere som Gago, Garay, Pedro Leon og Canales ikke er med i denne oppstillingen engang. I tilegg kommer garantert et spisskjøp og så har man talentene på Castilla. Endret 6. juli 2011 av Teipball Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 7. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2011 Barcelonas spill For dem som vil forstå mer om spillemåten til Barca Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 12. juli 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. juli 2011 Canal + har fått forlenget rettighetene til La Liga til og med sesongen 2014/2015. Herlig å se at de fikk rettighetene også etter at de sikret seg Tippeligaen. Hadde fryktet de skulle prioritere den norske fotballen fremfor den spanske. De kan fortsatt skje, men nå har de i alle fall alle muligheter for å fortsette satsingen. Flott at en liga blir på en kanal i litt tid også, og ikek hopper fram og tilbake. Lenke til kommentar
vetleat Skrevet 4. august 2011 Rapporter Del Skrevet 4. august 2011 Noen som vet hvor man kan kjøpe, på internett, med faktura, en billig Real Madrid-drakt? (Jeg skiter i om det er ekte eller ikke) =p Helst Benzema, Kaka, Ronaldo eller Øzil. Håper jeg får noe hjelp! =) Lenke til kommentar
D a n i e l Skrevet 9. august 2011 Rapporter Del Skrevet 9. august 2011 Du kan få Real Madrid sin hjemmedrakt for 499 DKK på www.unisport.dk Grei pris hvis du skal ha den originale drakten. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 25. august 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. august 2011 Da er streiken i La Liga avlåst. Woohoo. Starter opp allerede til helgen. Viva La Liga. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 10. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2011 Hva faen? Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 10. oktober 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2011 Old. Valdano er bitter etter at han fykk fyken i Madrid. Noe jeg egentlig kan forstå. Tv-pengene er problemet her, og Barca og Madrid har utalt at de kan forlate La Liga hvis de får mindre tv-penger enn det de har nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå