JokerN_ Skrevet 3. februar 2014 Del Skrevet 3. februar 2014 Nå så jeg ikke kampen, men hvorfor fikk Ronaldo rødt? http://www.vg.no/sport/fotball/spansk-fotball/her-faar-ronaldo-direkte-roedt/10128865/ Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 3. februar 2014 Del Skrevet 3. februar 2014 (endret) WHAT!? Hvis det var rødt, så er det mange Bilbao spillere som også fortjente rødt.. Endret 3. februar 2014 av PrettyBoy Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 3. februar 2014 Del Skrevet 3. februar 2014 Hvertfall han andre også. Totalt unødvendig uansett. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 3. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2014 Teipball: Fikk bare et inntrykk over at dere var veldig opptatt med å sverte dommeren etter kampen og gi han skylden. Som alltid er det garantert forskjellige meninger innad i en supportergruppe. Synes bare det er dumt å gå etter "La Liga er ræv"-argumentet, er litt lei. Ellers enig med Jotun angående utvisningen. Strengt, feil osv. Men det som irriterer meg mest er at det er så unødvendig. Egentlig samme som da CR ble utvist i cupfinalen, i alle fall noe lignende. Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 4. februar 2014 Del Skrevet 4. februar 2014 Han dommeren fortsetter å levere varene etter kampen også tydeligvis. Han mener Ronaldo gjør krenkende uttrykk til 4. dommer. Heldigvis ser det ikke ut til at noen tror på det. Han burde rett og slett miste jobben, at det er mulig...http://www.marca.com/2014/02/04/en/football/real_madrid/1391536390.html 1 Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 5. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2014 Cristiano har fått 3 kampers karantene, alle sones i serien og han kan dermed spille Copa-semiene mot Atletico. Rekker også akkurat det ekstremt viktige oppgjøret mot Atletico i serien. Det er ventet at Real Madrid legger inn protest. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. februar 2014 Del Skrevet 5. februar 2014 Er det ikke fare for at han mister Atletico-kampen hvis de legger inn protest og utsetter karantenen? Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 5. februar 2014 Del Skrevet 5. februar 2014 Cristiano har fått 3 kampers karantene, alle sones i serien og han kan dermed spille Copa-semiene mot Atletico. Rekker også akkurat det ekstremt viktige oppgjøret mot Atletico i serien. Det er ventet at Real Madrid legger inn protest. Huff, nå må Bale vise seg fram Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 5. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2014 Er det ikke fare for at han mister Atletico-kampen hvis de legger inn protest og utsetter karantenen? Seriekampen mener du? Jeg leser at det skal avgjøres om protesten blir tatt til følge på fredag, dagen før kampen mot Villarreal. Så da tror jeg det ikke er noe fare for det. Men hvis avgjørelsen ikke blir tatt før etter Villarreal-kampen så er det selvsagt en mulighet, men som sagt, har lest at avgjørelsen tas på fredag. Det er heller ikke vanlig i Spania at spillere får ekstra kamper hvis klubbene legger inn protest som det er noan andre steder. Er vel f.eks sånn i England? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. februar 2014 Del Skrevet 5. februar 2014 Pratet om seriekampen, ja. Dersom avgjørelsen tas på fredag så skader det vel ikke å anke, men jeg synes det høres lettvint ut om det ikke koster noe å protestere. I så fall bør jo alle lag protestere på røde kort hele tiden. Ikke unormalt at man får en ekstra kamp i England, nei. Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 5. februar 2014 Del Skrevet 5. februar 2014 petter veland skriver om det røde kortet til Ronaldo Litt ifra Petter Velands blogg Cristiano Ronaldo er altså innrapportert til forbundet for oppførselen sin i etterkant av det røde kortet; rent konkret er det håndbevegelser rettet/adressert mot fjerdedommer - altså en form for gest som dommerkvartetten oppfatter som krenkende/provoserende/latterliggjørende Bildene fra TV-kanalen Cuatro viser helt korrekt at fjerdedommer ikke så på/mot Cristiano Ronaldo da portugiseren gjorde de berømte håndbevegelsene. Assistentdommer står derimot i området Cristiano Ronaldo går/gestikulerer mot, så det foreligger tvil om det dreier seg om en formuleringsfeil av dommer Ayza Gámez i kamprapporten, eller om det hele er antagelser. En eventuell formuleringsfeil kan faktisk føre til at de to kampene Cristiano Ronaldo hadde fått for gesten, må trekkes tilbake fordi dommerrapporten unnviker fra sannheten Selv om spilleren skal ha respekt til dommerene, så synest eg at det blir vel strengt å gi Ronaldo 3 kampers karantene. For det første så er det røde korte alt for streng og for det andre så gjør Ronaldo hånbevegelse i ren frustrasjon. Dommerene i LaLiga er veldig ustabile og det er utrulig vanskelig til tider å vite kor man har dommeren hen. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 5. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2014 , men jeg synes det høres lettvint ut om det ikke koster noe å protestere. I så fall bør jo alle lag protestere på røde kort hele tiden. Ikke uvanlig dette. Real Madrid protesterte på tre gule kort i cup-kampen som var her forrige uke. Denne fra Nacho: (rett før 45) Denne fra CR og Ramos:(25 min og 44 min) Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 5. februar 2014 Del Skrevet 5. februar 2014 Kan bli en interessant duell mellom Pepe og Costa utover kampen. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 5. februar 2014 Del Skrevet 5. februar 2014 Heia AM. Costa er rå ass! Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 5. februar 2014 Del Skrevet 5. februar 2014 Arbeloa har lagd 2 straffer og burde nettopp fått rødt. Sneaky fyr. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 5. februar 2014 Del Skrevet 5. februar 2014 Spørs om Real skulle brukt de 800 millionene på Bale til å bygge treningssenter. Faller som fluer. Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 5. februar 2014 Del Skrevet 5. februar 2014 Spørs om Real skulle brukt de 800 millionene på Bale til å bygge treningssenter. Faller som fluer. Du mener Real spillerne faller mer/lettere enn AM spillerne? Haha! 2 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 5. februar 2014 Del Skrevet 5. februar 2014 Hva mener du om straffe/rødt kort situasjonene sending? Lenke til kommentar
Synchroz Skrevet 5. februar 2014 Del Skrevet 5. februar 2014 Spørs om Real skulle brukt de 800 millionene på Bale til å bygge treningssenter. Faller som fluer. Når du klager på Real Madrids spillere som ''faller som fluer'' og ikke nevner AM sier det vel alt om din objektivitet? AM har nok vært betydelig verre, men kan ikke forvente stort fra deg når vi har sett tidligere innlegg. Sier vel mest om deg når du liker Costa etter oppførselen sin. Dytter Pepe og Coentrao, for så å falle som en flue. Tilhenger av skitten fotball, Emils? 2 Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 5. februar 2014 Del Skrevet 5. februar 2014 Hva mener du om straffe/rødt kort situasjonene sending? Kunne ikke klaget om AM hadde fått straffe i starten av omgangen, hvis det var det du mente? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå