Latias Skrevet 2. februar 2014 Del Skrevet 2. februar 2014 Deilig å se Atletico leke. Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 2. februar 2014 Del Skrevet 2. februar 2014 Real spiller uavgjort mot Athleti, Ronaldo pådro seg rødt. Så da er det Atletico som leder ligaen med 3 poeng. Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 2. februar 2014 Del Skrevet 2. februar 2014 (endret) Begynner å bli mektig lei av dommerne i Spania nå. At RM ligger så bra ann etter all den motstanden fra dommerne samt en svak sesong rent prestasjonsmessig, er ett mirakel. Men spenningen er vanvittig på topp 3 nå, og DET er iallefall god underholdning i seg selv. Endret 2. februar 2014 av Sending! Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 2. februar 2014 Del Skrevet 2. februar 2014 Real Madrid-fans er vel de siste som bør klage på dommerne. Mye medgang der gjennom årene. 1 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 2. februar 2014 Del Skrevet 2. februar 2014 Japp, og i tillegg til at 17 av 20 lag i La Liga er rævva også så burde dem klare å slå dem. Bilbao burde ikke akkurat være en stopper for Real Madrid og om det røde kortet er grunnen til at Real ikke klarte å slå Bilbao så burde de vurdere å bruke de milliardene de har brukt på spillere som Bale på noe annet. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. februar 2014 Del Skrevet 2. februar 2014 Mhm. Når det kommer til dommeravgjørelser så har jeg null sympati for RM etter røde kortet på Nani. Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 2. februar 2014 Del Skrevet 2. februar 2014 Japp, og i tillegg til at 17 av 20 lag i La Liga er rævva også så burde dem klare å slå dem. Bilbao burde ikke akkurat være en stopper for Real Madrid og om det røde kortet er grunnen til at Real ikke klarte å slå Bilbao så burde de vurdere å bruke de milliardene de har brukt på spillere som Bale på noe annet.Bilbao vant sammenlagt mot united, så de er ikke så dårlig som du skal ha det til.. Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 3. februar 2014 Del Skrevet 3. februar 2014 (endret) Når man presterer å si at alle lag i La Liga foruten topp 3 er ræva, da skjønner man jo at det er fullstendig mørkt og mangel på kunnskap. Barcelona tapte nettopp på hjemmebane mot ett av disse "rævva" lagene. Når det gjelder denne kampen, så spilte vi elendig i første omgang. Så 1p er forsåvidt fortjent. Men det røde kortet henger ikke på greip, og det hadde vært store muligheter for å vinne den kampen om vi ikke hadde mistet Ronaldo. Vi hadde fullstendig kontroll i 2. omgang så jeg satt å forventet seier helt til han dommern fikk kugalskap. Endret 3. februar 2014 av Sending! 2 Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 3. februar 2014 Del Skrevet 3. februar 2014 Dere som har sett spillere som Romeu, og Marko Marin spille? Kan dere gi meg en liten oppdatering på hva hvordan de gjør det i denne ligaen? Gode nok for Chelsea? Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 3. februar 2014 Del Skrevet 3. februar 2014 Dere som har sett spillere som Romeu, og Marko Marin spille? Kan dere gi meg en liten oppdatering på hva hvordan de gjør det i denne ligaen? Gode nok for Chelsea?Ikke sikker på hvem Romeu er, hvilket lag spiller han på?Det lille jeg har sett av Marko Marin har ikke vært noe særlig mer en middels. Usikker på om er Chelsea nivå. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 3. februar 2014 Del Skrevet 3. februar 2014 Marko Marin startet bra i Sevilla men har fått oppholdet ødelagt av skader. Han har neppe noen fremtid hos oss. Romeu har vært mer variabel, men tror han spilte mot blant annet Barcelona. Han spiller for Valencia. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 3. februar 2014 Del Skrevet 3. februar 2014 Yep, O.Romeu spiller for Valencia, def.midtbanespiller. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 3. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2014 Japp, og i tillegg til at 17 av 20 lag i La Liga er rævva også så burde dem klare å slå dem. Bilbao burde ikke akkurat være en stopper for Real Madrid .... Vet du NOE som helst om Athletic? 1 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 3. februar 2014 Del Skrevet 3. februar 2014 Ser ikke mye av Bilbao nei. Så vel kampen mot United, men det er ellers lite. Poenget er uansett at Real Madrid skal klare å hamle opp mot Bilbao. Det blir for dumt å skylde på at et rødt kort/dommeren ødelegger alle muligheter. Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 3. februar 2014 Del Skrevet 3. februar 2014 Hehe, når jeg leser det innlegget til Emils igjen må jeg bare flire. Er litt som noe lillebroren min kunne sagt, som skal være veslevoksen og late som han har peiling på fotball. Ganske søtt da 5 Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 3. februar 2014 Del Skrevet 3. februar 2014 (endret) Ser ikke mye av Bilbao nei. Så vel kampen mot United, men det er ellers lite. Poenget er uansett at Real Madrid skal klare å hamle opp mot Bilbao. Det blir for dumt å skylde på at et rødt kort/dommeren ødelegger alle muligheter. 1. Real Madrid er ett bedre lag ja. 2. Ingen som skylder på noe som helst. Vi hadde en elendig første omgang, så 1 poeng er greit nok sånn sett. Selv om jeg tror vi hadde klart å score ett mål til før kampslutt uten det røde kortet. Det vi klager på derimot, er dømmingen av det røde kortet, som var helt bak mål. Det er ikke for å skylde på noe, vi er ikke på barnehage nivå slik som deg. Endret 3. februar 2014 av Sending! 2 Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 3. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2014 Ser ikke mye av Bilbao nei. Så vel kampen mot United, men det er ellers lite. Poenget er uansett at Real Madrid skal klare å hamle opp mot Bilbao. Det blir for dumt å skylde på at et rødt kort/dommeren ødelegger alle muligheter. Hvis du ikke ser mye av Athletic, bare en kamp der de herjet med et av englands beste lag, hvordan kan du mene at Athletic "ikke akkurat burde være noen stopper" for Madrid? Og, ødelegger ikke igjen dette argumentet ditt om at resten av La Liga er, dine ord: ræva? Men jeg kan gi deg litt info. Athletic ligger på 4-plass i verdens beste liga (vi stoler på UEFA gjør vi ikke, den ble jo brukt da PL var på topp), har alltid vært beryktet for å være en jævlig motstander i Bilbao, noe som vi tydelig har sett i år etter at Nye San Mames har kommet opp der de er ubeseiret i seriesammenheng i år. Det vil si at de IKKE tapte mot f.eks Barcelona (slo dem 1-0) og det eneste tapet de har der var i returoppgjøret i CdR denne uken mot Atletico Madrid. Det er jo passende at nok en gang kommer fram hvor ELENDIG resten av La Liga er en runde der to lag utenfor topp 3 (nå er de jo også opplest og vedtatt at Atletico er gode, heldigvis) tar poeng fra Real Madrid og Barcelona. Og i Barcelona sitt tilfelle ble det til og med hjemmetap. Dette også 1 dag etter at Valencia mistet Sergio Canales og Ever Banega. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 3. februar 2014 Del Skrevet 3. februar 2014 Hehe, når jeg leser det innlegget til Emils igjen må jeg bare flire. Er litt som noe lillebroren min kunne sagt, som skal være veslevoksen og late som han har peiling på fotball. Ganske søtt da Du følte du manglet argumenter, så dette var veien å gå? Bra gjort Teipball: Fikk bare et inntrykk over at dere var veldig opptatt med å sverte dommeren etter kampen og gi han skylden. Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 3. februar 2014 Del Skrevet 3. februar 2014 Hehe, når jeg leser det innlegget til Emils igjen må jeg bare flire. Er litt som noe lillebroren min kunne sagt, som skal være veslevoksen og late som han har peiling på fotball. Ganske søtt da Du følte du manglet argumenter, så dette var veien å gå? Bra gjort Teipball: Fikk bare et inntrykk over at dere var veldig opptatt med å sverte dommeren etter kampen og gi han skylden. Argumenter til hva? Det er jo ingenting å argumentere for. Ingen her skylder på dommeren for å ha stjålet to poeng fra oss, men såklart er vi opptatt av å få ut frustrasjon over at dommeren gir direkte rødt til vår beste spiller. Dette betyr karantene for neste kamp også. For å oppsummere slik at du kanskje forstår: Vi beskylder dommeren for å drepe siste del av kampen og våre muligheter til å vinne kampen. Vi sier ikke at vi hadde vunnet med en annen dommer. Vi beskylder også dommeren for å sette karantene på vår beste spiller. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 3. februar 2014 Del Skrevet 3. februar 2014 Nå så jeg ikke kampen, men hvorfor fikk Ronaldo rødt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå