Brann89 Skrevet 20. januar 2014 Del Skrevet 20. januar 2014 Veldig fornøgd med at Atletico spilte uavgjort, siden Barca rotet vekk poeng borte mot Levante. Men liker ikkje at RM er kommet tilbake Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 1. februar 2014 Del Skrevet 1. februar 2014 PIATTI !!! på hodet vel å merke barca 1 - valencia 2 Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 1. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2014 Scora ikke Piatti på hoder mot Madrid også? Slo Ramos i en duell hvis jeg ikke husker feil. Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 1. februar 2014 Del Skrevet 1. februar 2014 jepp, men vet ikke om han slo ramos i duell da.. Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 1. februar 2014 Del Skrevet 1. februar 2014 strengt dømt da...... dritt Lenke til kommentar
Synchroz Skrevet 1. februar 2014 Del Skrevet 1. februar 2014 Valencia scorte igjen! Valencia 3 - 2 Barcelona. Så ikke straffesituasjonen. Hva skjedde? Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 1. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2014 "Hands"... Traff så vidt jeg så oversiden av skulderen. Lenke til kommentar
Synchroz Skrevet 1. februar 2014 Del Skrevet 1. februar 2014 (endret) Valencia leder 3-2 enda. Jordi Alba fikk rødt. Rundt 5-10 min igjen. EDIT: Kampslutt: 0 poeng til Barcelona på hjemmebane! YES! Nydelig spill av Valencia og for en innsats! Endret 1. februar 2014 av Nicida Lenke til kommentar
Bob Sacamano Skrevet 1. februar 2014 Del Skrevet 1. februar 2014 Fantastisk! Tror dere Atletico kan holde tritt med de to gigantene helt inn? Ville isåfall vært fantastisk prestasjon! Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 1. februar 2014 Del Skrevet 1. februar 2014 Ja det tror jeg Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 1. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2014 Fantastisk! Tror dere Atletico kan holde tritt med de to gigantene helt inn? Ville isåfall vært fantastisk prestasjon! Redd for det, spesielt nå som de fikk inn Diego.Men er litt avhengig av å slippe skader på de viktigste spillerne. Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 1. februar 2014 Del Skrevet 1. februar 2014 Atletico kommer til å kjempe på top 3 med RM og Barca garantert. Men håper virkelig de gir fra seg poeng imorgen! Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 1. februar 2014 Del Skrevet 1. februar 2014 Om begge madridlagene vinner i morgen, når var i Så fall barca sist på 3. Plass? Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 1. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2014 (endret) Uavgjort holder faktisk for Atletico. Barca har ledet serien hele denne sesongen, hele(!) fjor, var på andreplass fra serierunde 11 i 2011/2012 sesongen og til serieslutt, før det var de en gang på andreplass i runde 6, ledet i to runder etter, så to runder på 3-plass samme sesong. Derimot i serierunde tre og fem samme sesong var de på 4-plass. Serierunden før og mellom lå de på henholdsvis 2 og 3-plass. (Note, pga streik ble serierunde 1 flyttet til januar, så serierunde 3 over var den andre serierunden som ble spilt, og serierunde 5 over var den fjerde serierunden som ble spilt osv osv) Endret 1. februar 2014 av Teipball Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 1. februar 2014 Del Skrevet 1. februar 2014 Ser ut til at Malaga slår Sevilla også. De har snudd fra 1-2 til 3-2. Imponerende. Dagen for underdogs idag tydeligvis 1 Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 2. februar 2014 Del Skrevet 2. februar 2014 Den her lørdagen var en bra fotballdag, håpe morgendagen blir like bra Lenke til kommentar
Bob Sacamano Skrevet 2. februar 2014 Del Skrevet 2. februar 2014 Hadde jo vært schpaa om Atletico faktisk greide å vinne serien i år. Hadde gjort La Liga mye mer spennende. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 2. februar 2014 Del Skrevet 2. februar 2014 Hadde jo vært schpaa om Atletico faktisk greide å vinne serien i år. Hadde gjort La Liga mye mer spennende. Har jeg våknet opp i 2003 ved en feiltakelse? 2 Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 2. februar 2014 Del Skrevet 2. februar 2014 Poentap igår mot en lag Barca burde vinne mot. Da er det berre å krysse fingrene for 2 Madrid tap idag. Men enig med dem som mener det er bra for den spanske ligaen at 3 lag er med å kjemper om førsteplassen, selv om eg håper Barca tar siste stikk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå