Brann89 Skrevet 11. januar 2014 Del Skrevet 11. januar 2014 Tata Martino har forsatt ikkje bestemt seg for om han vil starte med Messi eller ikkje. For min del kunne han kommet inn i 2 omgang. Vært lenge ute med skadet og da blir det dumt å gi han 90 intense minutter så raskt. Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 11. januar 2014 Del Skrevet 11. januar 2014 Håper på uavgjort eller Atletico seier idag! 1 Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 11. januar 2014 Del Skrevet 11. januar 2014 Har Max sluttet å sende La Liga på lørdagskveldene? Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 11. januar 2014 Del Skrevet 11. januar 2014 Barcelona: Victor Valdés - Dani Alves, Gerard Piqué, Javier Mascherano, Jordi Alba, Xavi, Sergio Busquets, Andrés Iniesta, Alexis Sánchez, Cesc Fàbregas, Pedro.Innbyttere: José Manuel Pinto, Marc Bartra, Alexandre Song, Lionel Messi, Neymar, Sergi Roberto, Adriano Correia. Verken Messi eller Neymar starter Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 11. januar 2014 Del Skrevet 11. januar 2014 Skuffende omgang så langt. Kampen mangler en Messi. Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 11. januar 2014 Del Skrevet 11. januar 2014 Fått sett litt av kampen så langt, sliter med å se kampen på cmore. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 11. januar 2014 Del Skrevet 11. januar 2014 (endret) Funker fint hos meg på cmore i alle fall.(ikke at det hjelper deg noe da... ) Håper på mer action i andre omgang. EDIT: Der kom Messi inn ja, herlig! Endret 11. januar 2014 av cfthompson Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 11. januar 2014 Del Skrevet 11. januar 2014 Ble redd et øyeblikk for at Messi dro opp igjen skaden! Lenke til kommentar
Corey Skrevet 11. januar 2014 Del Skrevet 11. januar 2014 Er uforståelig for meg hvordan 2 lag kan ha samme farge i drakten i et så stort oppgjør. Har ikke FCB en sort tredjedrakt eller noe? Lenke til kommentar
Synchroz Skrevet 11. januar 2014 Del Skrevet 11. januar 2014 Avsluttende resultat ble 0-0! Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 11. januar 2014 Del Skrevet 11. januar 2014 Ikkje spessielt imponert over Barca i denne kampen. Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 11. januar 2014 Del Skrevet 11. januar 2014 Er uforståelig for meg hvordan 2 lag kan ha samme farge i drakten i et så stort oppgjør. Har ikke FCB en sort tredjedrakt eller noe? Var da virkelig ikke noe problem å se forskjell på draktene. Bra sluttresultat for min del, men kjedelig kamp å se på. Lenke til kommentar
Corey Skrevet 11. januar 2014 Del Skrevet 11. januar 2014 Var da virkelig ikke noe problem å se forskjell på draktene. Det finnes vel fremdeles regler for det? Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 11. januar 2014 Del Skrevet 11. januar 2014 Det finnes vel fremdeles regler for det? Det vet jeg ingen ting om, men ser ikke noe poeng i å henge seg opp i det når det ikke var noe problem overhode. Lenke til kommentar
Corey Skrevet 11. januar 2014 Del Skrevet 11. januar 2014 Det vet jeg ingen ting om, men ser ikke noe poeng i å henge seg opp i det når det ikke var noe problem overhode. Henger meg ikke opp i det fordi jeg poengterte det? En regel er en regel, og ja, nå henger jeg meg opp i det ettersom reglene er såpass klare. Colour clashes of teams 9.01 In order to minimise colour clashes, a team’s first-choice and second-choice kit must differ visibly and contrast with each other and with the colours of its goalkeeper’s kits so that they could be worn by opposite teams in a match. 9.03 If the referee decides on the spot that the colours of the two teams could lead to confusion, the home team must wear other colours for practical reasons. 9.04 For a final, both teams may wear their first-choice kits. However, if there is a colour clash, the designated “away team” must wear its second-choice kit. If a colour clash still exists and the team officials are unable to agree on the colours to be worn by their teams, the UEFA administration will decide in consultation with the referee. Med tanke på at rødfargen i draktene var så å si identisk, hadde det vært bedre om FCB spilte i sin førstedrakt. Ja, jeg er en draktnerd Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 11. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2014 Har Max sluttet å sende La Liga på lørdagskveldene? Max sender ikke nødvendigvis på lørdag, kan like gjerne være søndag. I tillegg har de denne avtalen om så og så mange RM/Barca-kamper og siden de ikke fikk Atletico-Barca var det mye smartere for dem å ta Real Madrid-Espanyol i morra antar jeg. Angående draktene i dag. Jeg som er ekstremt fargeblind hadde faktisk null problemer med å se forskjell i dag, så skjønner at de hadde slik de hadde. (så f.eks ikke forskjell på Real Madrid (med grønne drakter) og United sine drakter i CL 8-delsfinalen i fjor, og Newcastle - Sunderland er HELT like. Null forskjell.) Men hovedgrunnen til at Barca brukte de draktene de brukte er nok fordi de skal markedsføre draktene. Både Real Madrid og Barcelona har gjort dette før, Real Madrid spesielt med sine røde for 2 år siden og Barcelona med den hawaidrinken de hadde i fjor(?). Rett og slett for å tjene penger på en drakt de ikke skal bruke neste år. Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 13. januar 2014 Del Skrevet 13. januar 2014 Bare 3 poeng som skiller RM fra toppen nå, da er det endelig litt spenning igjen Lenke til kommentar
Synchroz Skrevet 19. januar 2014 Del Skrevet 19. januar 2014 Barcelona mot Levante endte uavgjort. Det betyr at Real Madrid er kun ett poeng bak Barcelona. Atletico spiller mot Sevilla nå. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 19. januar 2014 Del Skrevet 19. januar 2014 Taper 0-7 borte, spiller 1-1 hjemme. Hjemme er best. Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 19. januar 2014 Del Skrevet 19. januar 2014 (endret) Så jævli deilig! Nå er det spenning i ligaen igjen ja Hadde aldri trodd vi skulle få servert uavgjort av både Barca og Atletico to ganger på rad. Endret 20. januar 2014 av Sending! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå