Gå til innhold

La Liga-tråden.

Teipball

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke at jeg skal kritisere Bale for det han gjort den siste tiden, for det har vært bra, men det er virkelig ikke 3 mål mot Valladolid som gjør han til en suksess eller ikke. Det er i kampene mot de spanske toppklubbene og i europa han må levere, og riktig nok hadde han ikke spilt seg helt inn enda, men mot Atletico og Barcelona var han meget svak.

I tillegg kommer selvsagt konsekvensene av å hente Bale, nemlig at Özil forsvant og at Di Maria får mindre spilletid. Sånn som Bale spiller nå er jeg ganske sikker på at man kan ende opp med å slakte flere lag med CR og Bale på hver sin side, for når kampen passer dem og de har dagen er det tilnærmet umulige å stoppe. Problemet kommer når spiller går tregere og man sliter med å bryte gjennom, slik som kan skje i Europa og mot de beste spanske. Og da kunne det vært bedre med Özil og/eller Di Maria enn 2x CR/Bale.

Men litt mer faretruende er det at jeg synes Isco sliter å sette sitt preg på kampene. I går fikk han spille i 10ern (selv om jeg så Ancelotti mente man spilte 4-3-3), men han er litt usynlig og defensivt synes jeg han er sløv.

+ til Benzema som har begynt å score jevnlig, selv om jeg ikke er overbevist enda.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 3 uker senere...
Filming, virkelig?

(får ikke sett filmen, men antar det er Jese du mener)

Tydelig at dommeren dreit seg ut og han prøvde å "fikse det" ved å i gult for filmin, og nå beskytter forbundet han ved å ikke godta anken til Real Madrid. Helt hårreisende.

Veldig merkelig at dommeren ikke bare kunne si sorry og ta en dropp eller lignende, men det kunne han kanskje ikke ha gjort?

Toppkamp i helgen forresten. Atletico mot Barcelona.

Endret av Teipball
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...