Snurreleif Skrevet 9. mars 2013 Del Skrevet 9. mars 2013 Mallorca - Sevilla nå, fikk ikke sett Barca-kampen, underholdende? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. mars 2013 Del Skrevet 9. mars 2013 Mallorca - Sevilla nå, fikk ikke sett Barca-kampen, underholdende? Pasninger x50, skudd, pasninger x50, skudd, pasninger x50, skudd. Du skjønner tegninga. Som å se maling tørke. Det som i hvert fall er klart er at spissene til Barca må være blant de mest ueffektive i Europa. Barca kommer ikke til å vinne mange trofeer i nærmeste framtid med Sanchez/Villa. Tynt i rekkene bak Messi. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 9. mars 2013 Del Skrevet 9. mars 2013 Skjønner, like greit at jeg gikk glipp av den da. Ser glimtvis den Dos Santos jeg elsket flere år tilbake, men er fortsatt ustabil. Kan ikke si jeg savner å se han i Spurs-stallen, ikke enda ihvertfall. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 9. mars 2013 Del Skrevet 9. mars 2013 Negreeeeeedooooooooo GOL GOL GOL GOL GOL! Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 9. mars 2013 Del Skrevet 9. mars 2013 Alfaaaaaarooooooo! GOL GOL GOL GOL GOL! Morsom kamp! Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 9. mars 2013 Del Skrevet 9. mars 2013 Blir kjørt ut av banen med "skade", for så å gå og sette seg på benken. Smerterskelen sin det! Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 9. mars 2013 Del Skrevet 9. mars 2013 Skjønner, like greit at jeg gikk glipp av den da. Ser glimtvis den Dos Santos jeg elsket flere år tilbake, men er fortsatt ustabil. Kan ikke si jeg savner å se han i Spurs-stallen, ikke enda ihvertfall. FREDDY?!?! 1 Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 9. mars 2013 Del Skrevet 9. mars 2013 Ja han var målvakt, stopper, ving, spiss OG kommentator i dag! Fortsatt et nivå under maks-nivået med andre ord. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 10. mars 2013 Del Skrevet 10. mars 2013 Jeg føler meg snytt. Jævla tullinger av noen bookies. Betta du? Ble jo et mål til slutt, i den 17 kampen på rad. Temmelig insane Lenke til kommentar
Latias Skrevet 10. mars 2013 Del Skrevet 10. mars 2013 Betta du? Ble jo et mål til slutt, i den 17 kampen på rad. Temmelig insane Ja, har betta på Messi-mål i de siste 7-8 ligakampene, slår aldri feil. Problemet i går var at beten automatisk ble avbrutt fordi han ikke startet kampen. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 10. mars 2013 Del Skrevet 10. mars 2013 Ronaldo-dobbel i kveld. Holder høy klasse for tiden. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 10. mars 2013 Del Skrevet 10. mars 2013 Det ene var jo straffe. Demidov var forresten millimeter fra å score to ganger. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 16. mars 2013 Del Skrevet 16. mars 2013 Begynner Modric å bli varm i trøya? Higuain! Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 8. mai 2013 Del Skrevet 8. mai 2013 Real Madrid 6 - 2 Malaga. To røde kort til Malaga Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 8. mai 2013 Del Skrevet 8. mai 2013 Da får vi håpe på seier til Barca til helgen, så ligatittelen kan innkasseres Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 8. mai 2013 Del Skrevet 8. mai 2013 Ja for det er jo veeeeldig spennende... Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 5. august 2013 Forfatter Del Skrevet 5. august 2013 (endret) Garantert bullshit. Eventuelt idioter. Drakta koster 90 euro, og slik jeg har forstått det får Nike en del av kaka av solgte drakter. Og nå er det også slik at drakter har en produksjonskostad. Det jeg stusser på er altså at det blir nevnt 570 000 drakter med 100 euro i pris, når dette ikke er et regnestykke som man får frem riktig svar. Dette tyder på den vanlige "hey, la oss finne på en kul "fact" og få masse RTs" Endret 5. august 2013 av Teipball 4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå