Emils. Skrevet 9. februar 2013 Del Skrevet 9. februar 2013 Herregud så latterlig dømming det er i Spania. Tenker først og fremst på det at de gir gult kort for all hands. Noe av det latterligste jeg har sett. Higuain har armen inntil kroppen, men allikevel får gult. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 9. februar 2013 Del Skrevet 9. februar 2013 Fy FAEN for en kontring! Stakkars keeperen som ser Higuain, Benzema og Ronaldo komme fossende mot seg sånn! Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 9. februar 2013 Del Skrevet 9. februar 2013 Higuain viser hvorfor han ikke bør nærme seg egen 16-meter. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 10. februar 2013 Del Skrevet 10. februar 2013 Atletico er i ferd med å rote bort sølvet med en rekke svake prestasjoner i det siste, akkurat nå ligger de under 0-2 mot Rayo. Bursdagsbarnet Falcao er så oppskrytt at jeg ikke har ord. Håper virkelig Chelsea punger ut £50m til sommeren. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 10. februar 2013 Del Skrevet 10. februar 2013 Han har vel vært skadet i det siste når de har mistet noen poeng har han ikke? Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 10. februar 2013 Del Skrevet 10. februar 2013 At du i det hele tatt klarer å kalle Falcao for oppskrytt... 6 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 10. februar 2013 Del Skrevet 10. februar 2013 Han har bare misset to kamper. Atletico har avgitt poeng i halvparten av sine siste ti kamper. Han har noen veldig gode kamper iblant (Deportivo der han puttet fem og hat-tricket mot Chelsea), men stort sett er han usynlig og absolutt ikke så god som enkelte hevder. Balague suggesting Chelsea have offered £30m plus Courtois for Falcao. Courtois valued at £25m. Dette sa han i pausen på Sky Sports. Håper det stemmer. Courtois har vært helt rå hele sesongen, hadde vært en kjempedeal for Atletico. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 10. februar 2013 Del Skrevet 10. februar 2013 Det jeg har sett av Falcao viser at fyren er et angrep alene, noe få spisser er. De aller fleste trenger en pasning opp eller igjennom før de i det hele tatt klarer å skape noe. Falcao kan gjøre det på egenhånd. At han spiller på et lag bestående av spillere som er noen klasser unna han gjør det ikke bedre. Jeg synes Falcao er så god som alle hevder han er. Verdensklasse fra A til Å. Avslutninger som man nesten ikke ser og en skuddfot som keeperne hater. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 10. februar 2013 Del Skrevet 10. februar 2013 Til sammen 24 mål på 23 kamper. Pluss at han var helt fantastisk i for eksempel Europa league forrige sesong. Greit at han ikke er på Messi, RvP eller Ibrahimovich sitt nivå, men han er fremdeles en sabla god spiss. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 10. februar 2013 Del Skrevet 10. februar 2013 Det jeg har sett av Falcao viser at fyren er et angrep alene, noe få spisser er. Husker Andy Carroll jeg, var et helt angrep alene for Newcastle. Det var dager det. 1 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 10. februar 2013 Del Skrevet 10. februar 2013 Til sammen 24 mål på 23 kamper. Pluss at han var helt fantastisk i for eksempel Europa league forrige sesong. Greit at han ikke er på Messi, RvP eller Ibrahimovich sitt nivå, men han er fremdeles en sabla god spiss. Han er på nivå med Ibra og RvP. Han er faktisk en mer komplett spiss enn RvP. RvP har bare syke avslutninger, men Falcao tilbyr mer. Husker Andy Carroll jeg, var et helt angrep alene for Newcastle. Det var dager det. Begynner å bli noen sesonger siden. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 10. februar 2013 Del Skrevet 10. februar 2013 RVP har bare avslutninger, faktisk. Wow. 2 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 10. februar 2013 Del Skrevet 10. februar 2013 Han er på nivå med Ibra og RvP. Han er faktisk en mer komplett spiss enn RvP. RvP har bare syke avslutninger, men Falcao tilbyr mer. Der er jeg uenig. RvP har ett fantastisk overblikk og en passningsfot som kan utføre det han tenker. Han har også 7 assists denne sesongen, mens Falcao bare har en. Er også alltid et spørsmål om Falcao vil greie overgangen til PL. Skulle tro det med tanke på fysikk, men vet aldri. 50 mill er også for mye. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 10. februar 2013 Del Skrevet 10. februar 2013 Håper City / Chelsea / PSG punger ut for Cavani og får Palermo-Cavani jeg. 1 Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 10. februar 2013 Del Skrevet 10. februar 2013 Han er på nivå med Ibra og RvP. Han er faktisk en mer komplett spiss enn RvP. RvP har bare syke avslutninger, men Falcao tilbyr mer. Trolololol! Beste jeg har lest. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 10. februar 2013 Del Skrevet 10. februar 2013 "RvP har bare syke avslutninger" Ja, faen altså..HATER når det er det eneste en spiss tilbyr. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 10. februar 2013 Del Skrevet 10. februar 2013 Falcao puttet til slutt forresten. Typisk Latias-jinx Lenke til kommentar
Latias Skrevet 10. februar 2013 Del Skrevet 10. februar 2013 (endret) Si meg Emils, hvor mange Atletico-kamper har du sett i år? Jeg har fulgt dem tett de siste sesongene grunnet gunstige kamptider, og det at du greier å lire av deg at Falcao er en komplett spiss er faktisk ganske utrolig. I det hele tatt å sammenligne han med van Persie er helt på jordet. Målscoreren Falcao er god når han er i form, men fotballspilleren Falcao er middelmådig fra ende til annen. Så mot Rayo nå at han ble servert en rekke gode muligheter av medspillerne sine, men greide ikke å få ballen i mål før på overtiden. Man er nødt til å bygge et helt lag rundt han for å få han til å fungere, og det setter naturligvis sine begrensninger. Slik taktikk fungerer kanskje om man har Messi på topp, men Falcao er alt annet enn Messi. Faktisk tør jeg å påstå at Hernandez hadde hatt en nærmest identisk målratio om han hadde hatt samme rolle som Falcao. Chicha hadde også hatt en god del frustrerende aftener slik Falcao i kveld, men når alt kommer til alt hadde han nok greid å få seg et pent antall mål i løpet av sesongen. Atletico har hatt en rekke knallgode angrepsspillere de siste 6-7 årene. Torres, Forlan, Aguero, Reyes, Simao og Maxi for å nevne noen. Å finne en erstatter for Falcao er altså ikke så vanskelig, derfor håper jeg det er hold i ryktene om £30m for Falcao + Courtois. Simeone burde fokusere på å bygge et lag som ikke er totalt avhengige av enkeltspillere, først da tror jeg AM greier å stabilisere seg som et CL-lag. Finnes utvilsomt mye potensiale i Atletico-rekkene. Endret 10. februar 2013 av Latias 1 Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 10. februar 2013 Del Skrevet 10. februar 2013 Falcao er ikke så fryktelig mye bedre oppspillspunkt enn Torres - og de brukte Torres som en Drogba frem til jul iallefall. Om de skal kjøpe Falcao i håp om å bruke han som en Drogba dummer de seg ut. Da skulle de heller prøvd å fått Llorrente eller noe. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 11. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2013 Det jeg har sett av Falcao viser at fyren er et angrep alene, noe få spisser er. Har du sett han spille? Falcao er nesten så langt unna et angrep som det er mulig å komme av de beste spissene der ute. Falcao er en ekstremt god avslutter og alt det andre som hører til det å score mål. Men han må mates for at han skal score, i motsetning til for eksempel til tidligere Atletico-spisser som Torres og Agüero. En spiller som Helder Postiga har scoret tilnærmet like mange mål i La Liga som Falcao hvis vi tar bort straffer. Ser vi på alderen til Falcao, overgangspris, lønn og det styret som følger med Jorge Mendes skjønner jeg ikke at han er så ettertraktet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå