Latias Skrevet 24. januar 2013 Del Skrevet 24. januar 2013 (endret) 2-3, og game over. Da blir det clasico i neste runde! Jævla hagegnom. Endret 24. januar 2013 av Latias Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 24. januar 2013 Del Skrevet 24. januar 2013 MESSI På hode i tillegg. Deilig Lenke til kommentar
Latias Skrevet 27. januar 2013 Del Skrevet 27. januar 2013 God bedring, bror. Vi støtter deg fullt og helt i denne vanskelige tiden. Du betyr alt for oss. #PrayForIker Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 27. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2013 For de som ikke har fått det med seg. Mini El Clasico på Cmore Live 17.00. Real Madrid Castilla mot Barcelona B i Segunda Division. Castilla uten Jese, men stiller med Morata. Barca B med blant andre Deulofeu og Rafinha. 1 Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 27. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2013 En Barcelona B-spiller filmer på Alex rødt kort. Haha, fin klubb Barcelona... (Alex har ingen ting å gjøre i fjeset til Barca-spilleren, men han stuper jo verre enn samtlige på a-laget) Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 27. januar 2013 Del Skrevet 27. januar 2013 Hvordan i svarte klarer du å få to gule kort på 25 minutter og begge for hands? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 27. januar 2013 Del Skrevet 27. januar 2013 Hvordan i svarte klarer du å få to gule kort på 25 minutter og begge for hands? Ble sikkert inspirert av håndball-VM gullet til Spania tidligere i dag. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 27. januar 2013 Del Skrevet 27. januar 2013 (endret) Ettersom Osasuna scorte gikk min spådom om 3-0 til gokk. Sitter nå og er livredd for at David Villa scorer. Osasuna er patetiske; utvisning for to hands på 25 minutter, treneren bortvist etter 30 minutter og Messi knuser stopperen deres i hodedueller. Så jeg feil eller lå det tre Barca-spillere 500 meter i offside uten at dommeren så det? Endret 27. januar 2013 av Patrick123 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 27. januar 2013 Del Skrevet 27. januar 2013 Går det an å være så blind? Linjedommeren satt penger på Barca-seier eller? Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 27. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2013 Hvordan i svarte klarer du å få to gule kort på 25 minutter og begge for hands? Alle hands i Spania er gult kort. Forstå det den som kan..... Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 27. januar 2013 Del Skrevet 27. januar 2013 Linjedommeren er elendig, vinket for offside 2 ganger da Barca var onside også. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 27. januar 2013 Del Skrevet 27. januar 2013 Hadde 250,- på at Villa ikke skulle score. Fikk hjertet i halsen litt på slutten der. Uansett, imponerende av Messi med fire mål. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 31. januar 2013 Del Skrevet 31. januar 2013 Kan ikke tro jeg valgte deadline day foran denne kampen. Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 1. februar 2013 Del Skrevet 1. februar 2013 Kan ikke tro jeg valgte deadline day foran denne kampen. Eller foran det å være ute og leke i snøen! 5 Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 Granada leder 1-0 mot Real Madrid. Ronaldo kan trøste seg med at han scorte i hvertfall. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 Satser på at han finner veien til de riktige nettmaskene etter pause. Han gjør meg ingen tjeneste i forhold til diskusjonene her inne når han går et par kamper uten mål. Hva har endret seg? Begynte å følge med litt før jul og synes det er veldig spennende. Kommentatoren har også fantastisk mye innlevelse hver gang de tabber seg ut. Det var begynnelsen av 00-tallet. Alternativet var dritkjedelige såpeoperaer, så valget var enkelt. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 Ikke vær så negativ, han fikk jo et flott mål i dag. Kjempeflott hodestøt, utagbart for keeper. Er vel ikke så farlig hvilket mål det kommer i, vel? 1 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 Tømte du kontantkortet i kveld? Det jævligste med Granada - Real Madrid var at Cristiano Ronaldo ble stemt frem av norske seere som den beste spilleren. Fy faen, for en jævla gjeng med shitkids. Samtlige bør tas fra sine TV-apparater, her bør staten kjenne sin besøkelsestid og sette i gang div. tiltak. De fortjener jo ikke å se på fotball. 4 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 Tømte du kontantkortet i kveld? Det jævligste med Granada - Real Madrid var at Cristiano Ronaldo ble stemt frem av norske seere som den beste spilleren. Fy faen, for en jævla gjeng med shitkids. Samtlige bør tas fra sine TV-apparater, her bør staten kjenne sin besøkelsestid og sette i gang div. tiltak. De fortjener jo ikke å se på fotball. Ser heldigvis spansk fotball på Sky Sports, så det var neppe meg. Beklager å måtte skuffe deg. Kjipt for deg hvis det var det jævligste for deg med kampen. For min del var det igjen filmingen som var verst. Har lenge holdt Sergio B som den verste, men nå er det like før Di Maria tar over tronen. Helt utrolig at han får holde på kamp etter kamp uten at noen reagerer. For en vits av en fotballspiller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå