Gå til innhold

La Liga-tråden.

Teipball

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ettersom Osasuna scorte gikk min spådom om 3-0 til gokk. Sitter nå og er livredd for at David Villa scorer.

Osasuna er patetiske; utvisning for to hands på 25 minutter, treneren bortvist etter 30 minutter og Messi knuser stopperen deres i hodedueller.

Så jeg feil eller lå det tre Barca-spillere 500 meter i offside uten at dommeren så det?

Endret av Patrick123
Lenke til kommentar

Satser på at han finner veien til de riktige nettmaskene etter pause. Han gjør meg ingen tjeneste i forhold til diskusjonene her inne når han går et par kamper uten mål.

Hva har endret seg? Begynte å følge med litt før jul og synes det er veldig spennende. Kommentatoren har også fantastisk mye innlevelse hver gang de tabber seg ut. :p

Det var begynnelsen av 00-tallet. Alternativet var dritkjedelige såpeoperaer, så valget var enkelt.

Lenke til kommentar

Tømte du kontantkortet i kveld?

Det jævligste med Granada - Real Madrid var at Cristiano Ronaldo ble stemt frem av norske seere som den beste spilleren. Fy faen, for en jævla gjeng med shitkids. Samtlige bør tas fra sine TV-apparater, her bør staten kjenne sin besøkelsestid og sette i gang div. tiltak. De fortjener jo ikke å se på fotball.

• Liker 4
Lenke til kommentar

Tømte du kontantkortet i kveld?

Det jævligste med Granada - Real Madrid var at Cristiano Ronaldo ble stemt frem av norske seere som den beste spilleren. Fy faen, for en jævla gjeng med shitkids. Samtlige bør tas fra sine TV-apparater, her bør staten kjenne sin besøkelsestid og sette i gang div. tiltak. De fortjener jo ikke å se på fotball.

Ser heldigvis spansk fotball på Sky Sports, så det var neppe meg. Beklager å måtte skuffe deg.

Kjipt for deg hvis det var det jævligste for deg med kampen. For min del var det igjen filmingen som var verst. Har lenge holdt Sergio B som den verste, men nå er det like før Di Maria tar over tronen. Helt utrolig at han får holde på kamp etter kamp uten at noen reagerer. For en vits av en fotballspiller.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...