Gå til innhold

La Liga-tråden.

Teipball

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Rart at ingen har tatt dette opp, men :

Oscar Pereiro som snakker om Messi.

Han har jo faktisk et poeng. Det som er rart er at ingen har gjort noe med det, da barca har vært helt åpne om dette. Hadde en nobody i norsk fotball blitt tatt for det i 3. div., hadde han blitt utestengt, osv.

Hey. Dette har jeg tatt opp før.

Som nevnt av andre. Han hadde en slags sykdom så han har jo lov til å ta de veksthormonene. Men er etter min mening ingen tvil om at han ble bedre av å ta de enn hvis han naturlig hadde blitt like høy som det han er i dag.

Fyren har en enorm fysikk og kan ikke skjønne noe annet enn at veksthormonene har bidratt til det.

Endret av Teipball
Lenke til kommentar

Fysikken til Messi er fantastisk, men så utgjør balansen hans veldig mye også.

Blir litt som med Bjørgen sin astma-medisin, så lenge det er til medisinsk bruk så ser jeg ikke problemet.

Det er ikke slik at de får en fordel over de andre, det er mer at nivået jevnes ut, da de ikke får benyttet kroppen og fysikken fullt ut fordi de er født med.. la oss kalle det mangler.

Lenke til kommentar

Messi fikk disse som medisinering da han var i 12-13 årsalderen, så det er vel ikke akkurat så mye å snakke om ?

Artig at det kommer fra Peirero, antageligvis dopa selv, og vant tdf grunnet en diska landis og et brudd som gikk inn med 30 min fordi ingen brøy seg. Wow. For en bitter grinebiter. Sikkert madrid fan.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...