Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Suge en annen mann, når jeg er i et forhold

Anbefalte innlegg

Hei. Gutt på 25 her. Jeg er i et forhold, med ei jente (23år). Vi har vært sammen i over 5 år, har det bra sammen.

Det er en hemmelighet jeg holder hemmelig, det er at når jeg var mindre, brukte jeg å suge kompisen min gjavnt og trutt..

Nå i det siste har jeg fått veldig lyst til å prøve dette igjen, og har en som stiller opp med utstyr.. Hehe.

Jeg har tulla med dama før, og sagt at det er vel greit hvis det er en mann? Å være "utro". Det mener hun at det er :p

Men hva tenker dere om det? Er det utroskap? Syntes det burde være en grei ting egnetlig, føler meg ikke utro..

Ikke sleng drit, jeg er den jeg er, sånn er det.

Postet av anonym: 2f1449ae401a13c62c0caa5d97955cf2

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Enig med Blåbær!

Dama di har jo sagt at hun ser på det som utroskap, så da burde du ikke gjøre det i skjul, etter min mening.

Jeg og samboeren min har diskutert dette og kommet fram til at jeg får "lov" å leke litt med andre jenter, men han vil vite om det - gjerne på forhånd. Jeg har gitt han full frihet til å leke med andre menn, men det vil han ikke. :p

Lenke til kommentar

My bad. Skulle stå at hun syntes det er greit å være utro, sålenge det er en mann. Men dette var under "tullesamtale"..

Men ja, det hadde vært greit for meg om hun hadde rota med jenter :)

Postet av anonym: 2f1449ae401a13c62c0caa5d97955cf2

Hun er ikke utro om du syns det er greit om hun roter med andre jenter, men du er utro om hun ikke syns det er greit. Dvs spør om lov før du begir deg ut på det med suging av andre menn.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Det er utroskap, om du eller kjæresten føler at det er det.

Har dere hatt en god diskusjon rundt dette og hun sier det er greit, så synes jeg at det ikke er utroskap. Men da synes jeg du skal fortelle henne om dette. For om det er utroskap eller ikke, det er fortsatt løgn og hemmeligheter du farer med om du ikke er åpen med henne om dett.

Lenke til kommentar

''it aint sceeting if it's with another chinc''

Um. Hæ?

Etter mye frem og tilbake kom jeg frem til "It's not cheating if it's with another chick". Det du skulle frem til?

Denne posten er ikke ment spydig, men jeg skjønte opriktig ikke hva som ble sagt

Endret av Ajaco
  • Liker 3
Lenke til kommentar

''it aint sceeting if it's with another chinc''

Um. Hæ?

Etter mye frem og tilbake kom jeg frem til "It's not cheating if it's with another chick". Det du skulle frem til?

Denne posten er ikke ment spydig, men jeg skjønte opriktig ikke hva som ble sagt

Haha, du har rett. Så feilen, men mistet nettet før jeg skulle fikse det. +1 til deg, m8!

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...