mastro Skrevet 25. juli 2003 Del Skrevet 25. juli 2003 Jeg har nettopp kjøpt meg et nytt hovedkort (a7n8x Deluxe)... Jeg har installert alle komponentene riktig, men da jeg startet dataen fikk jeg en melding om at CPUen min hadde forandret seg ( Warning! CPU has changed ). Kom meg til bios en gang og da disabla jeg bare floppy og lagret. Nå kommer jeg meg ikke inn i bios igjen, men får heller en kjapp blå kjerm som resulterer til at datamaskinen rebootes. FORSLAG? Vet ikke hva jeg skal gjøre. Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 25. juli 2003 Del Skrevet 25. juli 2003 Du har sikkert gjort det men spør allikevel: Har du resetta cmos??? Lenke til kommentar
mastro Skrevet 25. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2003 hvordan gjør jeg det? jeg er ganske fersk i pc verdenen forstår du.. Lenke til kommentar
Cerwell Skrevet 25. juli 2003 Del Skrevet 25. juli 2003 Med det nye kortet ditt så følger det med en manual i en eller annen form. Eventuelt last denne ned fra nettet. Der kan du slå opp på 'Reset CMOS/BIOS' og få innstruksen. Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 25. juli 2003 Del Skrevet 25. juli 2003 Med det nye kortet ditt så følger det med en manual i en eller annen form. Eventuelt last denne ned fra nettet.Der kan du slå opp på 'Reset CMOS/BIOS' og få innstruksen. "My thoughts exactly cerwell. Jolly splendid " Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå