Toalettet Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Hei. Er en gutt på 175 og 60 kilo. jeg lurer da på hva jeg må spise for å få sixpacken ! Nå spiser jeg en del protein, drikker protein-shake og tar 1,5 skje med tran hver dag. Tar 40 crunches og etter det; crunches på 6 andre måter 40 ganger, til sammen 280 crunches. Er på slutten av dag 2 på prosjektet mitt, hvor jeg tar bilde av meg selv i bar overkropp etter trening. Vær så snill å gi meg tips til hvordan jeg får mindre fettprosent osv. Takk Lenke til kommentar
Tå. Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 http://www.iform.no/pub/art.php?id=23 Løp og så løper du litt til. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 Kardio er bare tull... Med mindre man har behov for bedre utholdenhet... Dette er en av flere løsninger, som jeg personlig vet fungerer... Lenke til kommentar
storken Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 Vel, trådstarter - du hadde ikke hatt vondt av å gå opp 10kg heller. Hvis du fokuserer på muskelmasseøkning kommer sixpacken etterhvert. Lenke til kommentar
Grannystyle Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 Kardio er bare tull... Med mindre man har behov for bedre utholdenhet... Dette er en av flere løsninger, som jeg personlig vet fungerer... Så du mener kardio der du springer før å fjærne fett ikke funker, men å gå på en hurtig diett det er veien å gå? ler, Geriljia Kardio er da testet og forsket på å er den beste måten å forbrenne fett på! Men det er jo opp til deg å spise sunt og rett du springer ikke kardio får å så stikke på gatekjøkken å smeise på med en cheeseburger meny. Så om du vil ha fram magemusklene er det å springe kardio, spise rett og trene mage Lenke til kommentar
storken Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 Kardio er bare tull... Med mindre man har behov for bedre utholdenhet... Dette er en av flere løsninger, som jeg personlig vet fungerer... Så du mener kardio der du springer før å fjærne fett ikke funker, men å gå på en hurtig diett det er veien å gå? ler, Geriljia Kardio er da testet og forsket på å er den beste måten å forbrenne fett på! Men det er jo opp til deg å spise sunt og rett du springer ikke kardio får å så stikke på gatekjøkken å smeise på med en cheeseburger meny. Så om du vil ha fram magemusklene er det å springe kardio, spise rett og trene mage Den vil jeg vitterlig ha kilde på. Lenke til kommentar
magb Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 Kardio er bare tull... Med mindre man har behov for bedre utholdenhet... Dette er en av flere løsninger, som jeg personlig vet fungerer... Så du mener kardio der du springer før å fjærne fett ikke funker, men å gå på en hurtig diett det er veien å gå? ler, Geriljia Kardio er da testet og forsket på å er den beste måten å forbrenne fett på! Men det er jo opp til deg å spise sunt og rett du springer ikke kardio får å så stikke på gatekjøkken å smeise på med en cheeseburger meny. Så om du vil ha fram magemusklene er det å springe kardio, spise rett og trene mage Mer eller mindre alt som står i linken er både riktig og effektivt, men det skader ikke å legge ved litt cardio ved siden av, og ikke minst styrketrening. Lenke til kommentar
Doffeo Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 Kardio er bare tull... Med mindre man har behov for bedre utholdenhet... Dette er en av flere løsninger, som jeg personlig vet fungerer... Så du mener kardio der du springer før å fjærne fett ikke funker, men å gå på en hurtig diett det er veien å gå? ler, Geriljia Kardio er da testet og forsket på å er den beste måten å forbrenne fett på! Men det er jo opp til deg å spise sunt og rett du springer ikke kardio får å så stikke på gatekjøkken å smeise på med en cheeseburger meny. Så om du vil ha fram magemusklene er det å springe kardio, spise rett og trene mage La med forstå deg rett. Du mener altså at 5 minutters økter med 8 intervaller av 20 sek forbrenner mer fett enn la oss si 1,5 timers økt med 4*10 min intervaller. Joda stå på Lenke til kommentar
Grannystyle Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 (endret) http://www.iform.no/pub/art.php?id=23 er der JEG har lest om gerilija kardio Men så er det jo egentlig til slutt kostholdet som gjør du går ned i vekt og mister fett Men forall del, jeg har brukt den "gode gamle" metoden om å ligge i "fettforbrenningssonen" og har fått resultater på den metoden også Men kutter du ned på kalori og karbo inntaket og jogger litt hver uke så går du jo alltids ned noen kilo Jeg, mener ikke det at kardio er det eneste som funker! Endret 13. mai 2011 av Grannystyle Lenke til kommentar
Doffeo Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 http://www.iform.no/pub/art.php?id=23 er der JEG har lest om gerilija kardio Men så er det jo egentlig til slutt kostholdet som gjør du går ned i vekt og mister fett Men forall del, jeg har brukt den "gode gamle" metoden om å ligge i "fettforbrenningssonen" og har fått resultater på den metoden også Men kutter du ned på kalori og karbo inntaket og jogger litt hver uke så går du jo alltids ned noen kilo Jeg, mener ikke det at kardio er det eneste som funker! fantastisk forskning... og det er jo ikke kostholdet som til slutt gjør om du går ned. Det er kaloriunderskuddet som bestemmer om du går ned. Kaloriunderskudd kan selvsagt oppnås på to måter... Poenget var at du sa: "bla bla bla 5 min gerilja kardio 3-4 ganger i uka er det som forbrenner mest fett (ifølge forskning)". noe som er bare bs. 1 Lenke til kommentar
Grannystyle Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 (endret) Så det du framhever i inleggene dine er at jeg skrev: "ifølge forskning", om du skal kverulere angående det utsagnet, Så må du gjerne gjøre det Kardio over å løpe på ei mølle eller tilsvarende da ved å ligge i fettforbrenningssonen anytime! Med kardio får du mange flere bonuser en ved å "løpe" i 6-7 km/t! Hvorfor: Du sparer MYE tid, da du kan putte inn ca 7 kardio økter i 1 økt med "gamle metoden" Bedre anaerobt og aerobt uthald ++ Så om du vil springe 7 timer i uka før å kanskje få litt bedre effekt en å springe i 70min på en uke, good for you edit: og er ikke under selve økta i en gerilija Kardio du mister fett, det skjer ETTER du er ferdig med kardioen. Derfør trenger du mindre tid en ved en vanlig 1,5 timers joggetur på mølla! Endret 16. mai 2011 av Grannystyle Lenke til kommentar
Doffeo Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 (endret) Så det du framhever i inleggene dine er at jeg skrev: "ifølge forskning", om du skal kverulere angående det utsagnet, Så må du gjerne gjøre det Kardio over å løpe på ei mølle eller tilsvarende da ved å ligge i fettforbrenningssonen anytime! Med kardio får du mange flere bonuser en ved å "løpe" i 6-7 km/t! Hvorfor: Du sparer MYE tid, da du kan putte inn ca 7 kardio økter i 1 økt med "gamle metoden" Bedre anaerobt og aerobt uthald ++ Så om du vil springe 7 timer i uka før å kanskje få litt bedre effekt en å springe i 70min på en uke, good for you edit: og er ikke under selve økta i en gerilija Kardio du mister fett, det skjer ETTER du er ferdig med kardioen. Derfør trenger du mindre tid en ved en vanlig 1,5 timers joggetur på mølla! jeg har aldri sagt at det er bedre å løpe/gå i den berømte "fettforbrenningssonen". Det jeg sier er klart bedre er en lengre økt med lengre intervaller... kan ikke lure seg selv med at du blir megatynn av en økt på 5 min. Endret 16. mai 2011 av Doffeo Lenke til kommentar
tyDi Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 tl;dr Finn ut hvor mange kalorier du må få i deg for å være i energibalanse og trekk fra 500 kcal. Men glem ikke å få i deg 2g proteiner per kg du veier. Lett! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå