surfer86 Skrevet 25. juli 2003 Del Skrevet 25. juli 2003 hei, jeg leter etter enDC HUB Som støtter passive mode.. finnes dette? hvilken er det og hvordan setter jeg den opp? MVH frankcc HW.no/linux @ EFnet alle sammen! Lenke til kommentar
gspr Skrevet 25. juli 2003 Del Skrevet 25. juli 2003 Du mener at klienter kobler seg til i passive mode, sant? Gjør ikke alle hubbene det? Lenke til kommentar
surfer86 Skrevet 27. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2003 Du mener at klienter kobler seg til i passive mode, sant? Gjør ikke alle hubbene det? tydligvis ikke? uansett når jeg skulle prøve opendchub så mangla jeg lperl sto det... prøvde ymse pakker men ingen virka... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8fx0y6VV Skrevet 28. juli 2003 Del Skrevet 28. juli 2003 OpenDChub støtter passive mode. Så du må nok instalere Perl Lenke til kommentar
surfer86 Skrevet 28. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2003 OpenDChub støtter passive mode.Så du må nok instalere Perl har installert perl.... men den finner fortsatt ikke "lperl" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå