HesteHoven Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Føler jeg har laget en lik tråd før, men siden "Mine Innlegg" tydeligvis ikke funker for meg, lager jeg en ny en. Jeg liker veldig mange forskjellige filmer. Har lite å gjøre så lager en liste over filmer jeg har sett.. ikke i noen spesiell rekkefølge. Hvis jeg skriver en film som har flere filmer som ringenes herre uten å nevne de andre, mener jeg alle ok, here we go.. The Fountain Gudfaren 88 Minutes Super Troopers Shutter Island Saw Ringenes Herre Forest Gump Saving Private Ryan Davinci Code Catch me if you can (den filmen med Tom Hanks som bor på flyplassen) To på rømmen Harry Potter Starwars Death Race Funny People Rio Rango Greiit.. Det blir kanskje litt mange hvis jeg skal nevne alle.. Basicly: Jeg er på jakt etter en episk film. Når jeg sier episk, mener jeg ^. Jeg likte dem alle. Noen mindre enn andre (blandt annet Death Race.) Noen forslag? Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 Ettersom det var et ganske ymse utvalg du presenterer her så er det vanskelig å gi deg noen spesifikke tips. Her er top 250 filmer fra imdb. Bør være noe å gå etter. http://www.imdb.com/chart/top Lenke til kommentar
KjemikerJon Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 Du liker gode filmer, elendige filmer, action, drama, fantasy, animasjon og krig... Vanskelig å sende ut noen anbefalinger når utvalget er så bredt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå