Zatuke Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Heisann. Jeg har lett litt rundt på nette med sliter litt. Jeg er interessert i litteratur. Jeg skriver en del så forfatter er noe jeg kunne tenke meg å bli. Men lurte på om noen av dere hadde noe tips for hva jeg kunne studere som ville hjelpe meg, jeg har tenkt litt på litteratur studie som de har på universitetet i Tromsø. De har også et et-års studium for forfattere der. Men er det noen andre muligheter? På forhånd, takk Lenke til kommentar
J-nome Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 vel det er ikke som at "yrket" forfatter er en beskyttet tittel. Finnes ingen formelle krav eller noe. Går utfra at den beste måten er å skrive. Og skrive mye. Som forfatter er skriftspråket ditt verktøy og jo bedre du berhersker det jo bedre kan du bli til skrive rent teknisk, men det å komme opp med en historie er en annen sak. kan også sjekke ut diskusjonen i http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=535485 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå