ADT Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Dark Fleet er en serie med "bad-ass" gaming-kabinetter fra Antec, og vi har flaggskipet DF-85 på testbenken i dag Les mer Lenke til kommentar
aGal Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Blir nok fort et slikt kabinett. Få 5,25" og "mange" 3,5" er ikke hverdags.. Trenger jo egentlig bare 1 stk 5,25" som brukes ca hvert skuddår.. Vifter kan byttes ut, gummi er som kjent ferskvare og blir råttent med tid så gjør meg ingen ting at det ikke er vibrasjons demping. Lenke til kommentar
usynligomnatten Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 De fleste andre anmeldelser jeg har sett av kabinettet forteller om ekstremt dårlig plass bak hovedkortplata; så liten at kabelgjennomføringshullene blir ubrukelige. Merket dere noe til dette? Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 jeg må bare si at jeg liker ikke den nye "tøffe" designen som de sier er retta mot gamere. og så synes jeg at kabinettet er minst 5 cm kortere enn det burde være, spesielt når det er så stort. Lenke til kommentar
Chr1stian Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 @usynligomnatten Det er tilfellet for mitt Antec 1200 kabinett, så det forundrer meg ikke om det samme gjelder her :/ Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Akkurat det samme med 1200 kabinettet mitt, utrolig dårlig plass så det er et strev å få gjort noe med kablene der. Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Kinda like it faktisk Neste kabinettet jeg skal ha tror jeg blir egenprodusert på en eller annen måte, da får man det slik man vil ha det Lenke til kommentar
Vannlinjen Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Bra test! Hadde vært rått om dere hadde fått til Lanboy Air også. Lenke til kommentar
baguett Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Hater diskholder-løsningene til Antec. tar altfor mye play og er utdatert. Lenke til kommentar
Netrum Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Kjipt at muligheten for antec sine CP strømforsyninger ikke ble nevnt. Lenke til kommentar
Fredrik7le86 Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 det der er helt klart det mes UgLyE kabinetett jeg har sett i hele mitt liv. ser ut som noe fra en Alien film fra 80-tallet! HAF X og Obsidian 800D er Kongene! Lenke til kommentar
Blazer Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 Akkurat det samme med 1200 kabinettet mitt, utrolig dårlig plass så det er et strev å få gjort noe med kablene der. er bare å la vær å ha på side døren på den siden. problem løst Lenke til kommentar
EditeD Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 Heftig kabinett fro luftkjøling i praksis, råttent kabinett emd tanke på kabelgjennomføring og den kort sagt bedritne løsningen av HDD racks både inne i og på toppen av kabinettet. Antec har ikke gjort noe revulusjonerende i det hele tatt siden 1200 kom! Dette er samme møkka i ny innpakning. Få noe nytt, Antec! Lenke til kommentar
Ravusy Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 Så litt på bilder andre steder, viftene i front er pakket inn i plastræl dørene og ser kronglete ut å bytte. Det ser også vanskelig å få til noe god vannkjølings loop i kabinettet uten store modifikasjoner. Synd.. Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 er bare å la vær å ha på side døren på den siden. problem løst Klarte å presse det sammen til slutt. Lenke til kommentar
RaggSokk3n Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 Anetec 1200 er et flott kabinett det, om man er organisert og tenker seg om er det ok med plass til kablene der - gjeller bare å tenke seg om Dette ser derimort helt j**elig ut... Det er nok en grunn for at det er mellom 70-50% av prisen til 1200 :!: Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Herrejesus for en STYGG kabinett! Nei, blir heller en Corsair Obsiadian 800D på meg. Lenke til kommentar
elf_man Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Har hatt dette kabinettet selv i et halvt år eller så. Må si meg veldig fornøyd med det! Meget god luft-flyt inni, og det bråker mindre enn ps3'en eller xbox 360'en min Jeg er litt enig med kritikken mot kabel-hullene; de kan være litt skarpe og panelet må klemmes ganske hardt på - selv runde kabler er blitt flatkabler nå, hehe. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 Dette kabinettet virker jo bare som 1200 med nytt utseende og noen andre vifter... Utseendemessig er jo dette faktisk verre enn HAF X, det er en prestasjon i seg selv. Hvorfor i alle dager skal jeg kjøpe dette framfor si HAF X, som kjøler bedre og faktisk ser bedre ut? I tillegg er det mindre plass til skjermkort her enn i HAF X, og færre utvidelsesspor. CPX-strømforsyning er jo et lite pluss da. Vifteløsningen i toppen er fullstendig idiotisk og gir altfor mye plass til overs. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå