Kåre Magnus Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Hei jeg skal bygge mitt første hjemmelydanlegg med hovedvekt på musikk, og jeg trenger alt bortsett fra headset. Siden jeg er student har jeg ikke mulighet til å bruke allverdens med penger, men tenker høytalere rundt 3,5k, pluss forsterker og platespiller. Jeg kommer til å ha en platespiller (vinyl) som kilde, men også en stasjonær pc. Jeg ønsker høytallere i en mellomstor klasse, ikke alt for store gulvhøytalere, men jeg vil ikke legge penger i det for å få det minste heller. Anlegget kommer til å stå i et rom som er ca 4x4m. Jeg ønsker å få noe ut av anlegget også under film titting, også ok til pc-spilling hadde vært et pluss, men som sagt ivektlegger jeg musikken mest. Kanskje kunne det vært best å starte med 2 høytalere for så å bygge videre senere, evt surround? Jeg er i besittelse av et par Sennheiser 650HD som brukes mye siden jeg bor i leilighed eller studenthjem og jeg ønsker å få det meste ut av disse. Jeg er altså i første omgang ute etter: høytallere forsterker platespiller (har tenkt på Rega P2/P3) Håper jeg kan få noen gode forslag her På forhånd takk Kåre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå