xzibiz Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Har endelig fått meg fiber fra lyse, og fått altibox Har to stk nye motorola dekodere, uten pvr. Er det mulig her å laga tv-kanal liste i egen rekkefølge, eller må eg bare ha det i den rekkefølgen som di kommer i når eg legger di inn i favoritter ? Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 Har endelig fått meg fiber fra lyse, og fått altibox Har to stk nye motorola dekodere, uten pvr. Er det mulig her å laga tv-kanal liste i egen rekkefølge, eller må eg bare ha det i den rekkefølgen som di kommer i når eg legger di inn i favoritter ? Usikker på dette selv, har selv moterolaboks fra NGT og der får jeg laget egne kanallister, så boksen takler det nok... usikkert dog om altibox har aktivert dette. Har du prøvd å ringe de? Lenke til kommentar
Flippo Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 Gå til portalen, bla nedover i tjeneste lista til du finner instillinger, velg det og så skal du få mulighet til, som side 22 fra linken (under) så fint sier det sorter kanaler/skjul kanaler/favoritter: Du kan lage din egen kanalliste og slette kanaler du ikke ønske http://www.altibox.no/c/document_library/get_file?uuid=58584cfb-97f8-4385-92de-c18a838c990c&groupId=10327 Fungerer hos meg med NTE & Motorola boks. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå