TukkiMukki Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Hva skal jeg gjøre nå? Smertene har blitt utholdelige! Nå har endelig mine foreldre forstått at dette ikke er voksemserter, at det ei heller går over. Men så gjikk jeg inn da på "mindoktor.no" så skulle jeg se ette ledig time. Den nærmeste timen var 16.Mai! Så lenge orker jeg rett og slett ikke! Kan ikke løpe,jogge, gå fort/normalt, føler meg så "hemmet"(?) Noen forslag? Lenke til kommentar
traskas waits for alice Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Legevakta Lenke til kommentar
TukkiMukki Skrevet 28. april 2011 Forfatter Del Skrevet 28. april 2011 Legevakta Men di er jo der for akkut skader..Å dette er IKKE akkut! Har gått snart et halvt år Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 At du har hatt smertene over lengre tid betyr vel ikke så mye. Når du har det så ille som du beskriver nå så er vel det 'akutt' nok til at du vil få hjelp på legevakta? Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 Hva skal jeg gjøre nå? Smertene har blitt utholdelige! Nå har endelig mine foreldre forstått at dette ikke er voksemserter, at det ei heller går over. Men så gjikk jeg inn da på "mindoktor.no" så skulle jeg se ette ledig time. Den nærmeste timen var 16.Mai! Så lenge orker jeg rett og slett ikke! Kan ikke løpe,jogge, gå fort/normalt, føler meg så "hemmet"(?) Noen forslag? Hvis du ringer på mandag morgen og sier at du trenger en akutt-time, får du time på dagen. Fastlegen er forpliktet til å ha noe tid satt av til akutte ting. Du kan alltids gå til legevakten, men fastlegen vil nok være bedre rustet til å hjelpe deg. Ta ibuprofen og paracetamol fram til mandag hvis du føler du trenger det. Og litt språknerding til slutt: Det var fristende å svare: Så fint at smertene er blitt utholdelige, det betyr jo nettopp at du holder dem ut. Du mente uutholdelige.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå