Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Har en mercedes på hånden...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bilen er fra dødsbo, den er også kun 5 år gammel. Vi kan trygt si at eier kjøpte bilen ny. Sansynligvis en gammel gubbe, det er jo et dødsbo. Derfor kan du regne med verdens kjipeste bil. Regnskog inni, og lite utstyr. Hvis det er en sånn bil du vil ha er det sikkert et godt eksemplar. Men for 200.000 får du mye annet også. Jeg har alltid vært skeptisk til slike "Ronny og Pelles bilsalg A/S". Blir det noe tull i ettertid ser jeg ikke for meg så veldig god oppfølgning.

Lenke til kommentar

Kan nevne at den ble kjøpt av en 75 år gammel mann som ikke turte å kjøre på vinteren. Han døde 80 år gammel nå nettopp. Det er stoff interiør, ikke mye lagt i utstyr. får den for 189 000kr, ferdig regga med nye vinterdekk på felg.

Solgte bilen min i dag, og tenkte egentlig å kjøpe en volvo c30, eller en audi a3, men denne frister.

Lenke til kommentar

Jeezes som jeg sliter her nå, må bestemme meg for bil i morgen da bilen min blir hentet på lørdag.

Står mellom merca in question, og et par 2007 modeller bmw 316i med km stander på rundt 60-70 000km.

kan legge til at jeg har 200 000kr til rådighet, og trenger en bil jeg kan stole på at starter hver dag, samt at det ikke er spes mye trøbbel med den. ikke veldig dyr i drift that is, men ikke toyota billig heller.

Endret av PanserJohan
Lenke til kommentar

C-klasse 2006 er en veldig driftsikker bil, mine foreldre har en 2004 som har gått over 100.000 km nå, uten nevneverdige feil bortsett fra knirking i setet.

Brodern har en 2005 C-klasse og har ikke hatt noe problemer, bortsett fra noen slitedeler i forstilling som ble skiftet på rundt 90.000 km.

Jeg har som mange kjenner til jobbet med Mercedes-Benz fra 1999-2008 og C-klasse fra 2004 og frem til slutten i 2007-2008 var den veldig bra og gjennomprøvd.

Når det gjelder vedlikeholdspriser så er de nok ikke så langt fra andre biler i samme segment, og jeg har aldri opplevd de som dyre.

Tror forøvrig at du har mulighet til å prute litt på bilen, for de har nok fått den betraktelig billigere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...