Nani95 Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Hei! Er interessert i å høre deres meninger ang. USD! Tror dere den amerikanske dollaren blir billigere, eller har den nådd bunnpunktet nå? Gi gjerne en begrunnelse for hva dere mener. Interessant tema! Lenke til kommentar
fb60 Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 http://www.youtube.com/watch?v=2N8gJSMoOJc Lenke til kommentar
MinFinansGuide Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Hei, denne videoen var bra. Skrekkscenarioet er ikke helt tatt ut av luften. USA skylder MYE penger. En gang må de starte å betale tilbake. Og da blir det mindre til forsvar, helse og andre offentlige utgifter. Mindre penger i omløp, gir lavere huspriser etc. Og DA synker nok dollaren enda mer. Det er ingenting som tilsier at amerikanske bedrifter klarer å kompensere for redusert aktivitet fra det offentlige. Til det har Kina og Asia for stor fart. 4 til 4,5 mot norske kroner om 10 år ? Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Jeg har null peiling, men må si jeg leker med tanken på å investere i USD snart. Lenke til kommentar
Dux ducis Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Ekstremt lavt, håper jeg.. Skal på utveksling til høsten Lenke til kommentar
festen Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Jeg tror dollaren har satt bunnen sin og kun vil gå oppover herfra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå