sprintball96 Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 (endret) Jeg har løst åkjøpe en opptaker til å ta opp gameplay fra ps3'en. Jeg kan bruke en del penger på det og øsnker mest at den kan ta opp i HD. Men jeg har en pc som ikke har HDMI inngang/utgang, kan jeg ikke ha eller få HD kvalitet på pc min og har jeg heller ikke hd skjerrm(på pc) ellers har jeg hd tv. men kan jeg alikevell ha EN HD opptaker? Endret 28. april 2011 av sprintball96 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Sjekk litt rundt denne http://gamezone.no/Avdelinger/SPILL/Playstation-3/Tilbeh%C3%B8r/Kabler-etc-/Roxio-Game-Capture-Device-PS3-Spill-inn-videoer-fra-din-PS3-115855.aspx Er endel info rundt den på youtube.com Du kan ikke ta opp i HD men det blir ganske så bra og perfekt til youtube etter hva jeg har sett, bare et rimelig tips til deg. Lykke til Lenke til kommentar
steinarsen44 Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Du kan bruke en HD opptaker helt fint uten HDMI på PCen. Det eneste du trenger på PCen er en USB inngang, noe jeg regner med at du har:) Men om du ikke har HD skjerm, er det et ganske stort problem:( Likevel kan jeg linke HD opptakeren jeg bruker for å ta opp gameplay fra min PS3: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=414736 Lenke til kommentar
sprintball96 Skrevet 28. april 2011 Forfatter Del Skrevet 28. april 2011 Men om du ikke har HD skjerm, er det et ganske stort problem:( Men jeg har en HD tv i full HD, ikke på pcen. Har en Windows vista bussnis. Acer TravelMate8571 Ja jeg har 4 Usbinngang så det skal gå bra Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Kjøp en HD pvr, er flere jeg kjenner som bruker det til å ta opp gameplay, vet ikke hva modellen heter dog. Tror uten hd kosta rundt 1k og med hd 2k. Lenke til kommentar
sprintball96 Skrevet 28. april 2011 Forfatter Del Skrevet 28. april 2011 Hehe, penger har jeg nok av har konfirmasjon om 2 uker. ikke noe problem x] Lenke til kommentar
sprintball96 Skrevet 28. april 2011 Forfatter Del Skrevet 28. april 2011 Men jeg så nå at Det finner forsjellige Hauppauge versjon eller sånt Eks: -HAUPPAUGE HD PVR (HAU-1256) -HAYPPAUGE HD PVR HAU-1304 ovs ovs, har de HAU-**** noe å sei ? Lenke til kommentar
sprintball96 Skrevet 28. april 2011 Forfatter Del Skrevet 28. april 2011 (endret) Men om du ikke har HD skjerm, er det et ganske stort problem:( Ska vær helt sikker her nu x] mener du på teven eller pc `? Jeg mener værtfall at pcen min har ikke HD trur æ men kan se i HD på youtube og har planer å kjøpe Vegas pro ^^ Endret 28. april 2011 av sprintball96 Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 Men om du ikke har HD skjerm, er det et ganske stort problem:( Ska vær helt sikker her nu x] mener du på teven eller pc `? Jeg mener værtfall at pcen min har ikke HD trur æ men kan se i HD på youtube og har planer å kjøpe Vegas pro ^^ om da har en pc uten HD klarer du nok ikke å redigere (HD)film på den? Så sant du ikke sitter med en nyere pc + crt skjerm. Hvordan pc har du? Lenke til kommentar
sprintball96 Skrevet 29. april 2011 Forfatter Del Skrevet 29. april 2011 Men om du ikke har HD skjerm, er det et ganske stort problem:( Ska vær helt sikker her nu x] mener du på teven eller pc `? Jeg mener værtfall at pcen min har ikke HD trur æ men kan se i HD på youtube og har planer å kjøpe Vegas pro ^^ om da har en pc uten HD klarer du nok ikke å redigere (HD)film på den? Så sant du ikke sitter med en nyere pc + crt skjerm. Hvordan pc har du? Jeg har Windows Bucniss, Acer Travelmate 8571 Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 Skaff deg denne: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=414736 Bruker selv denne til å ta opp div fra PS3, mest Fifa spilling. Legger ved en film som er tatt opp med Hauppauge.Er litt småhakking på filmen, men det er ikke PVR'en sin feil, det er eg som tullet det til da eg skulle rendre filmen i Sony Vegas. http://www.youtube.com/watch?v=4QwrvtyZ0pw Legger ved en til som ikke er hakkete. http://www.youtube.com/watch?v=Bd3fvBizDOA Lenke til kommentar
sprintball96 Skrevet 29. april 2011 Forfatter Del Skrevet 29. april 2011 Men jeg lurer forsatt på hva er de Hau nr på HD PVR ? Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 Selvfølgelig klarer han å redigere HD-materiale på en skjerm uten HD-oppløsning. Hva pcen har av skjerm og innganger har liten betydning for oppløsningen på filmfilene så lenge opptakeren og TVen støtter HD. Lenke til kommentar
sprintball96 Skrevet 29. april 2011 Forfatter Del Skrevet 29. april 2011 Selvfølgelig klarer han å redigere HD-materiale på en skjerm uten HD-oppløsning. Bra ! Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 Han har også HD skjerm, 15.6 Led. Lenke til kommentar
sprintball96 Skrevet 29. april 2011 Forfatter Del Skrevet 29. april 2011 Greit det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå