Mariofrans Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 (endret) Hei, skal lage en autorun keylogger på minnepinnen min, men finner ikke ut hvordan man gjør det.. Har googlet i lang tid :/ Hadde vært kjekt om det ikke kom noen popups når man puttet den inn også. Jeg har 0 peiling Noen som kan hjelpe meg? - Mariofrans Endret 28. april 2011 av Mariofrans Lenke til kommentar
Stifi Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 1. Hvorfor skal du lage en keylogger? 2. Bruk google. Lenke til kommentar
Mariofrans Skrevet 28. april 2011 Forfatter Del Skrevet 28. april 2011 Hvorfor lager man en keylogger?.. For å lagre det jeg/andre trykker på en pc. Jeg finner 0 tutorials eller gode beskrivelser på hvordan man gjør det, derfor spør jeg her Lenke til kommentar
hernil Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 Kort versjon; du vil ikke få det til. Litt lengre versjon; du kan få det til hvis du er heldig og snubler over en gammel PC som ikke har deaktivert autorun av USB-lagringsenheter. Du kan kanskje få det til med en CD. Det er forøvrig ulovlig å overvåke noen utens deres samtykke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå