gxi Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 (endret) Jeg har en TomTom-enhet som teknisk sett støtter Live-tjenestene til TomTom (innebygd simkort), og i følge TomTom sine nettsider skal alle Live-tjenester fungere i Norge. Noen som har fått dette til? Hos meg er Live-ikonet på enheten grået ut, og valg av Live-tjenester i TomTom Home er "Ingen elementer tilgjengelig". Under status-ikonet på enheten står det "Ikke tilkoblet" på Live, men den viser at den har mobildekning i vertfall. Jeg vet ikke hva slags mobilnett Tomtom bruker, om de har sitt eget nett eller om de bruker Telenor/Netcom? Men er det mulig at det bare fungerer enkelte steder i landet? Endret 28. april 2011 av gxi Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 Du må vel ha SIM-kort for å få dette til å fungere, vel? TomTom har ikke noe eget mobilnett i Norge, så den må enten bruke Telenor, NetCom eller Network Norway (er det ikke de som har den tredje lisensen?). Lenke til kommentar
gxi Skrevet 29. april 2011 Forfatter Del Skrevet 29. april 2011 Simkortet er innebygd i enheten. Kan ikke tas ut eller byttes. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå