Normie Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Hei, jeg bare lurer på en rask ting. Jeg har fyllt opp hard disken min på xboxen, og leter etter noe mer å slette. 50% av all plassen går til Guitar Hero sanger, og jeg bare lurer på om hvis jeg sletter noen av sangene som jeg har liggende på f.eks GH:WT, beholder jeg fortsatt de i Warriors of Rock? For GH3, Metallica, WT også videre tar opp masse plass, hadde ikke gjort noe å få sletta det, for det eneste Guitar Hero spillet jeg fortsatt spiller, og det eneste stedet der jeg trenger alle sangene er Warriors of Rock. Håper dere skjønte spørsmålet Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Jeg tror det er nye versjoner av de samme sangene i nyere spill. De gamle hadde ikke slidebar og alt det der. Men det er vel bare å slette en sang og prøve? I verste fall må du laste dem ned på nytt, men har du først lastet dem ned koster det ikke noe å laste dem ned på nytt. Lenke til kommentar
Normie Skrevet 28. april 2011 Forfatter Del Skrevet 28. april 2011 Jeg tror det er nye versjoner av de samme sangene i nyere spill. De gamle hadde ikke slidebar og alt det der. Men det er vel bare å slette en sang og prøve? I verste fall må du laste dem ned på nytt, men har du først lastet dem ned koster det ikke noe å laste dem ned på nytt. Kan jo sjekke ja, men er litt rart at GH5 (som jeg aldri spiller lenger) tar opp 7GB alene, og WoR tar opp 1.6GB alene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå