Nåla-i-veggen Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Hei I forbindelse med at NAF Fordel Xtra nå reduserer bensinrabatten fra 4 til 3 prosent lurer jeg på om det er mulig på Statoil å kombinere naf-rabatten på 30 øre (ved å registrere naf-medlemskortet) og betale med et annet kredittkort med bensin-rabatt? Da kan jeg f.eks. betale med Twocards som gir 4 prosent, eventuelt 365 Direkte som gir 3,65 prosent (ingen av disse har til nå annonsert at de reduserer rabatten. Jeg vet at man hos Shell kan kombinere trumf-kort og annet kredittkort, men lurer altså på om man hos Statoil kan kombinere naf-medlemskort og annet kredittkort. Min nærmeste 123-stasjon (Statoil) ligger vanligvis noen øre under nærmeste Shell-stasjon i pris.... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Nei, det går ikke på Statoil. Du får ingen melding, men får rabatt tilsvarende det første kortet du putter inn. På Esso får du melding om ulovlig/ugyldig kombinasjon. Går bare på shell med trumf-kort først og kredittkort med bensinrabatt etterpå. Lenke til kommentar
Nåla-i-veggen Skrevet 28. april 2011 Forfatter Del Skrevet 28. april 2011 Nei, det går ikke på Statoil. Du får ingen melding, men får rabatt tilsvarende det første kortet du putter inn. På Esso får du melding om ulovlig/ugyldig kombinasjon. Går bare på shell med trumf-kort først og kredittkort med bensinrabatt etterpå. ... og liknende sperre er det også på coop-kort og kredittkort. Da blir det nok Shell på meg framover.... Takk for svar! Da slipper jeg å prøve kombinasjonen og oppdage først på fakturaen at dette ikke funker. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Takk for svar! Da slipper jeg å prøve kombinasjonen og oppdage først på fakturaen at dette ikke funker. Det var slik jeg fant det ut på statoil... Lenke til kommentar
Nåla-i-veggen Skrevet 28. april 2011 Forfatter Del Skrevet 28. april 2011 Det var slik jeg fant det ut på statoil... The hard way... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå