Gunfreak Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Vi vet alle at viss filmer bare ikke finnes, det er feks. bare en Matrix film. Det finnes bare 3 Indiana jones filmer. Så for deg, hvilke filmer finnes ikke. For meg er Star Wars en trilogi på 2 filmer. Det er bare 1 Pirtes of the carabien film. Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Det finnes ikke noen film om Benny på Diskusjon.no! Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Come again? Hvilke filmserier er så dårlige at du ikke regner med alle filmene? For meg så er starship troopers en triologi av kun to filmer, jammen merkelig at de har valgt å lage nummer 1 og 3 Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Starship Troopers har da vitterlig bare en film. Den første Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Det finnes ikke noen film om Benny på Diskusjon.no! Tror du misforsto trådstarter. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 (endret) To tredjedeler av AI eksisterer ikke. Og da er jeg raus. Endret 28. april 2011 av Isbilen Lenke til kommentar
Hugo_Hardnuts Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Det finnes bare én American Pie Lenke til kommentar
......... Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Det finnes ikke noe Rocky 5 og 6, ikke Die Hard 4, ikke Dødelig Våpen 4, ikke Spider-Man 3, ikke noen Batman Forever eller Batman og Robin, ikke Harry Potter 5 og 6. Lenke til kommentar
Hugo_Hardnuts Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 (endret) ...ikke noen Batman Forever eller Batman og Robin... Den første Batman-filmen kom faktisk så sent som i 2005 Endret 28. april 2011 av Hugo_Hardnuts Lenke til kommentar
PerB Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Det er mange filmer som ikke finnes (lengre(, det vil si har gått tapt. Men "Forgotten Silver" er faktisk en film om en film som ikke finnes. Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Starship Troopers har da vitterlig bare en film. Den første Neida, den siste har en god sang Lenke til kommentar
......... Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 ...ikke noen Batman Forever eller Batman og Robin... Den første Batman-filmen kom faktisk så sent som i 2005 Og jeg vil ikke dra det så langt. Tim Burtons Batman og Batman Returns er tross alt gode klassikere. Michael Keaton var jo en god Batman. Hva hadde Jokern hvert uten Jack Nicholson, Catwoman uten Michelle Pfeiffer eller Pingvinen uten Danny DeVito? 1 Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 (endret) Finnes bare 1 "The Butterfly Effect" Endret 28. april 2011 av Complexity 1 Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 28. april 2011 Forfatter Del Skrevet 28. april 2011 ...ikke noen Batman Forever eller Batman og Robin... Den første Batman-filmen kom faktisk så sent som i 2005 Og jeg vil ikke dra det så langt. Tim Burtons Batman og Batman Returns er tross alt gode klassikere. Michael Keaton var jo en god Batman. Hva hadde Jokern hvert uten Jack Nicholson, Catwoman uten Michelle Pfeiffer eller Pingvinen uten Danny DeVito? Har aldri likt pingvinen, veldig fine fugler som jeg gjerne kunne hatt i badekaret mitt, men funker bare ikke som skurk, blir for komisk og tullete, noe som er problemet med alle Bourton type batman filmer. Første filmen holder det nogulunde i orden, men så blir det for mye tull ball. Lenke til kommentar
Hugo_Hardnuts Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Gunfreak traff spikeren min på hodet der. Jeg liker de to siste Batman-filmene pga. deres alvorlige, dysantropiske tematikk. Alle de tidligere Batman-filmene blir for useriøse i mine øyne. Men det er helt og holdent min subjektive mening, og derav Lenke til kommentar
......... Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 Jess, er enig der. Men jeg må si jeg liker Burtons syn på Batman og da Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 Batman med Michael Keaton er bra, men de to filmene ble de siste filmene av en enkelt grunn: Batman? Failman. Indiana Jones 4 heter Indiana Jones & The Fate of Atlantis og kom først ut som et glimrende adventurespill til PC. Deretter ble det laget som tegneserie. Jeg aner ikke hva Crystal Skull driver på med, men Indy er det ikke. Andre serier som mangler noen filmer: - Terminator (det er bare tre filmer og en TV-serie. Den tredje filmen foregår i fremtiden og heter Salvation.) - Matrix 2 heter Animatrix og er animert. Det ble med de to filmene. - Marty McFly dro først til fortiden, så til fremtiden. Deretter parkerte han DeLoreanen for godt og dro aldri tilbake til fremtiden eller fortiden igjen.. - Frankenstein og Bride of Frankenstein kom på 30-tallet. Rart ingen har laget en ny Frankenstein-film siden den gang, men strengt tatt trenger de det ikke. - Det samme gjelder Phantom of the Opera, bortsett fra den kom på 20-tallet og er en stumfilm med Lon Chaney Sr. De lagde filmen så perfekt at de aldri mer trengte å lage en ny. - Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 Shrek blei forelska i Fiona og så gifta dei seg. End of story. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå