Gå til innhold

Filmer som ikke eksisterer

Gunfreak

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

...ikke noen Batman Forever eller Batman og Robin...

Den første Batman-filmen kom faktisk så sent som i 2005 :p

Og jeg vil ikke dra det så langt. Tim Burtons Batman og Batman Returns er tross alt gode klassikere. Michael Keaton var jo en god Batman. Hva hadde Jokern hvert uten Jack Nicholson, Catwoman uten Michelle Pfeiffer eller Pingvinen uten Danny DeVito?

• Liker 1
Lenke til kommentar

...ikke noen Batman Forever eller Batman og Robin...

Den første Batman-filmen kom faktisk så sent som i 2005 :p

Og jeg vil ikke dra det så langt. Tim Burtons Batman og Batman Returns er tross alt gode klassikere. Michael Keaton var jo en god Batman. Hva hadde Jokern hvert uten Jack Nicholson, Catwoman uten Michelle Pfeiffer eller Pingvinen uten Danny DeVito?

Har aldri likt pingvinen, veldig fine fugler som jeg gjerne kunne hatt i badekaret mitt, men funker bare ikke som skurk, blir for komisk og tullete, noe som er problemet med alle Bourton type batman filmer. Første filmen holder det nogulunde i orden, men så blir det for mye tull ball.

Lenke til kommentar

Batman med Michael Keaton er bra, men de to filmene ble de siste filmene av en enkelt grunn:

Batman? Failman. :p

Indiana Jones 4 heter Indiana Jones & The Fate of Atlantis og kom først ut som et glimrende adventurespill til PC. Deretter ble det laget som tegneserie. Jeg aner ikke hva Crystal Skull driver på med, men Indy er det ikke.

Andre serier som mangler noen filmer:

- Terminator (det er bare tre filmer og en TV-serie. Den tredje filmen foregår i fremtiden og heter Salvation.)

- Matrix 2 heter Animatrix og er animert. Det ble med de to filmene.

- Marty McFly dro først til fortiden, så til fremtiden. Deretter parkerte han DeLoreanen for godt og dro aldri tilbake til fremtiden eller fortiden igjen..

- Frankenstein og Bride of Frankenstein kom på 30-tallet. Rart ingen har laget en ny Frankenstein-film siden den gang, men strengt tatt trenger de det ikke.

- Det samme gjelder Phantom of the Opera, bortsett fra den kom på 20-tallet og er en stumfilm med Lon Chaney Sr. De lagde filmen så perfekt at de aldri mer trengte å lage en ny.

-

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...