Tjatja Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Hei! Jeg lurte på om det var noen som vet om et program, en nettside eller kanskje en app som gjør det enklere å lage kjøreruter. Jeg har en mange adresser jeg skal besøke, så da ønsker jeg bare å plotte disse adressene inn i programmet/nettsiden og ut kommer kjøreruten. Den skal finne ut raskeste vei fra der jeg skriver inn adresse A, til B så til C, D og så videre. Den skal altså finne ut hva som skal være A,B,C og D selv, det er litt av greia. Jeg vet Google Maps har muighet for flere punkter, men med så mange adresser som jeg har, er det veldig tidkrevende å selv vurdere/sette opp hvem som skal være de forskjellige punktene (A-R for eksempel) Har dere noen ideer? Håper dere skjønte hva jeg mente : ) Takk takk ; ) Lenke til kommentar
Hole Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 (endret) http://www.gebweb.net/optimap/ Har testet smått, og den har fungert bra. Opptil 24 plasser kan du plotte inn, og velge Fastest A-Z trip. Basert på Google Maps. Endret 28. april 2011 av Hole Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå